fluxus gehad bij 1e bevalling en nu toch angstig...

hoi

bij de bevalling van mijn dochter, liep ik 18 dagen over tijd en direct na de bevalling kreeg ik een zgn fluxus, dat is als je meer dan een liter bloed verliest (normaal is ongeveer 500 ml). ik verloor direct 1200 ml en daarna ook nog vele grote stolsels.
bij het hechten werkten de verdoving niet helemaal, ondanks bijspuiten ed en als klap op de vuurpijl hadden mijn dochter en ik een bacterie opgelopen.
door alle bijkomende ellende, ben ik nu best huiverig aan het worden voor de bevalling...
ik heb een risico van 15 tot 20% dat het weer gebeurd...

heeft iemand ook iets dergelijks meegemaakt? en is daarna nog 'relaxed' bevallen??

Belle

Hai Belle,

Ik heb geen fluxus gehad, maar mijn stuitje gekneusd tijdens de bevalling van mijn eerste. Indien dit kindje weer tegen de 9 pond wordt is de kans bijna 100% dat dat weer gebeurd. Je zult begrijpen dat ook ik tegen deze bevalling op zie... Wat betreft de fluxus   kan ik dus niét meepraten, maar wat betreft de 'angst' wel. Hopelijk verloopt het nu toch anders! En anders... tja, dat moet het maar.....  Kindje moet er toch uit....

Groetjes!

Terug
Bovenaan