Flynn geboren.

Op woensdag 19 oktober is middels een geplande keizersnede onze zoon Flynn geboren. Met het hele gezin gaat het goed.
Het herstel van de keizersnede valt alleen erg tegen. Heb nog erg veel last van de wond en zit nog druk aan de paracetamol. Douche is al een hele activiteit.
Maar het is voor een goed doel.

Iedereen succes met de baby's en/of bevalling

Nou gefeliciteerd joh geniet ervan ik ben dan de 20e bevallen van alina zou eerst v gewone bevalling gaan maar hadt s,morgens ander gyn die adviseerde me toch keizersnee zou rond 1u geholpen worden maar k,kreeg weer weeén werdt aan scan gelegd en toen zakte t,gartslag v alina toen werdt t,toch spoed was paniek best eng ik heb ook nog wel last van m,n wond dit herstel duurt langer enigste voordeel is dat je meer kraamhulp heb ik had zonda meteen hulp v 3uurtjes en ze blyft t/m zaterdag gewoon hele dagen=wel fyn nou geniet ervan doe rustig aan doe ik ook

Gefeliciteerd met de geboorte van Flynn.
Ook ik kan niets anders zeggen dan hou goed je rust! Ben 7 oktober bevallen van Lieke ook via geplande ks. En heb nu m'n moeder voor 2 weekjes(laatste weekje) in huis ivm de andere 2 kids. En het is geen overbodige luxe omdat ook hier de wond niet mee werkte, gelukkig is hij nu dicht en kan ik weer meer.

Ga lekker genieten van je gezinnetje

Terug
Bovenaan