foeifoei..

ik schaam me diep voor mn onverantwoordelijke gedrag van gisteren.we hebben namelijk onveilig gevreeen.ik zou eigenlijk volgende maand met de pil stoppen en dan 2 maanden ontpillen en foliumzuur slikken,maar omdat mn man een urinewegvernauwing heeft en een katheter in zn buik dacht ik dat we het deze maand toch niet zouden (kunnen) doen en ben ik vorige week maar niet meer met de pil begonnen.maar nu hebben we gisteren toch wat lopen dollen en achteraf dacht ik:eek:eps...ff tellen..ja hoor,donderdag of vrijdag heb ik ws mn eisprong,dus als er geduldige kikkervisjes tussen zitten....zo stom,ik kan er maar niet over uit.achja,ergens kan ik er ook wel om lachen als t echt raak blijkt te zijn(en mn man trots natuurlijk).maar t gebeurt me in elk geval niet nog een keer.al kan ik haast niet wachten,over 3 maanden vind ik vroeg genoeg.niet zozeer voor t leeftijdsverschil van de kids,maar meer voor mn eigen onderkantje.die voel ik nog steeds,en dat gevoel wil ik graag eerst even vergeten voordat ik me weer op een volgende baring ga voorbereiden.
groetjes kari

Hoi Kari,

Tja, dan is het nu een week of 2, 3 wachten he, voordat je weet of je man errug trots mag zijn? Nou ja, mocht het raak zijn, dan heeft het ook gewoon zo moeten zijn, toch? Onverantwoordelijk zou je pas zijn als je het onveilig had gedaan terwijl jullie geen tweede zouden willen... Maar ik zal voor je duimen dat alles gewoon gaat zoals jullie het in eerste instantie gepland hadden!

Groetjes,

Eveline

uh ohhhh...nou, ik ben nieuwsgierig hoe dat loopt bij jullie!!

Maar....vraagje:
ik slik Cerazette (pil als je borstvoeding geeft) en ben sinds mijn bevalling (1-12-2006) niet ongesteld geweest. Ik neem aan dat jij dat wel bent geweest...? Ondanks bv? Of zonder bv?
Hoe zou ik nu in godsnaam moeten weten of ik per ongeluk zwanger zou zijn? Ik moet die pil nl elke dag op hetzelfde tijdstip nemen, anders wordt ie al onbetrouwbaar.

Ik vroeg me dus af: ik heb nog een buikje van de zwangerschap, geef bv dus mijn borsten zijn zwaarder, slik een pil waardoor ik oa niet ongesteld word.......... dus ik zou alle zwangerschapssymptomen compleet missen!
Maar hier zijn toch echt geen plannen voor een 3e!

groetjes, Lara
mv Kyran & Isis, 1-12-2006

hoi lara
met cerazette en borstvoeding zit je wel safe hoor.en als er idd iets tussendoor floept dan zul je weinig merken.maar ik geef geen borstvoeding meer.de eerste 3 weken wel en heb 1 strip cerazette geslikt.maar zodra de borstvoeding stopte ben ik weer microginon gaan slikken want de cerazette nam ik ook steeds te laat en met weinig of geen borstvoeding vond ik het niet bepaald betrouwbaar.in de stopweek werd ik netjes ongesteld(wel megaveel trouwens)en daarna heb ik geen pil meer geslikt omdat ik over een paar maandjes wel weer een kindje wil knutselen.maar dan moet ik natuurlijk wel opletten wat ik doe

Hee Kari,
Ik moet wel een lachen om je verhaal hihihi. Het is net wat Eveline zegt (schrijft) dan moet het gewoon zo zijn en gelukkig willen jullie al gauw een tweede kindje. Maar ja zo snel hiihihihi.
Hier net iets anders, wij willen na de zomer ergens gaan voor een tweede. Ik heb nu bijna de tweede strip van de pil op en ben hem geloof ik deze maand al 3 keer vergeten . Ik geloof dat hij dan ook niet echt veilig meer is. Ik denk ook wel als ik nu zwanger zou zijn dan moest het zo zijn hihihi
Ben erg benieuwd, je houd ons natuurlijk wel op de hoogte he?

groetjes Sonja

haha ja..klootdingen he,die pillen.ik was blij toen ik zwanger wou worden en zwanger was,want ik ben er ook errug slecht in.maar een spiraal vind ik ook niks en een implantaat al helemaaaal niet want ik gruwel van naalden

Terug
Bovenaan