ik schaam me diep voor mn onverantwoordelijke gedrag van gisteren.we hebben namelijk onveilig gevreeen.ik zou eigenlijk volgende maand met de pil stoppen en dan 2 maanden ontpillen en foliumzuur slikken,maar omdat mn man een urinewegvernauwing heeft en een katheter in zn buik dacht ik dat we het deze maand toch niet zouden (kunnen) doen en ben ik vorige week maar niet meer met de pil begonnen.maar nu hebben we gisteren toch wat lopen dollen en achteraf dacht ikeps...ff tellen..ja hoor,donderdag of vrijdag heb ik ws mn eisprong,dus als er geduldige kikkervisjes tussen zitten....zo stom,ik kan er maar niet over uit.achja,ergens kan ik er ook wel om lachen als t echt raak blijkt te zijn(en mn man trots natuurlijk).maar t gebeurt me in elk geval niet nog een keer.al kan ik haast niet wachten,over 3 maanden vind ik vroeg genoeg.niet zozeer voor t leeftijdsverschil van de kids,maar meer voor mn eigen onderkantje.die voel ik nog steeds,en dat gevoel wil ik graag eerst even vergeten voordat ik me weer op een volgende baring ga voorbereiden.
groetjes kari
groetjes kari