Folikelmeting

Vanmorgen Fm gehad en er waren drie eitjes aan het groeien. Aangezien ik pas op dag 9 zit en de vorige keer op deze cyclusdag nog niets te zien was al een hele vooruitgang. De gyn had het er over dat het een grensgeval was of we wel of niet mochten vrijen. Morgenochtend moet ik weer voor een fm en als het bij 3 blijft en ze gegroeid zijn krijg ik van de gyn gelijk de injectie pregnyl.(Hoef ik een keer niet zelf te spuiten). Maar omdat het zo vroeg in de cyclus is en er al 3 zijn kunnen het er nog meer worden?

Nou Supertje,

Ik zal voor je duimen.
Bij mijn waren het de laatste keer 2 eitjes, en de ene was 21 en de andere een stuk kleiner, ik voel bijna altijd mijn eisprong, maar het leek wel of ik hem deze maand 3 keer heb gehad.
Ik moet nog een week afwachten, maar ik ga nergens van uit. (daar wen je aan geloof ik).
3 Eitjes gisteren, pregnyl denk wel dat er meer eitjes zijn dan.
Nou meid ik denk dalijk aan je.

Groetjes pxdt44

Hoi Pxdt44

Gisteren waren er twee goed te zien en de derde zit achter een andere maar groeit niet zo hard mee. Moest vanochtend de injectie pregnyl hebben. Maar ben zo'n held dat ik zelf niet durf te prikken. Heb het wel een paar keer gedaan, maar vandaag was mijn buurman in de buurt en die is verpleegkundige. Heb jij er ook zo'n moeite mee om te spuiten?

Ik hoop echt voor je dat deze iui gelukt is. Ik gun het je zo.

Groetjes Supertje

Hoi Spertje,

Het spuiten ging op zich wel, daar had ik geen moeite mee.
Ik moet zaterdag ongi worden, ik heb de laatste drie maanden alleen maar zere grote borsten, gevoelige tepels.
Ik ben vanochtend wel wat kramperig, kan het niet vergelijken met een bepaalde soort kramp.
Ze zeggen altijd dat dat een innesteling kan zijn, maar daar geloof ik niet meer in bij mijn.
Ik hoop voor je dat het deze keer bij je aanslaat, we moeten beide maar weer heel hard duimen.

Groetjes pxdt44

Terug
Bovenaan