Foliumzuur/Davitamon mama compleet

Hi allemaal.

Aangezien ik veel moet overgeven / misselijk ben... vroeg ik mij of wat beter is.
Ik ben nog maar 6 (denk ik) weken zwanger. Ik houd niet veel binnen. Foliumzuur is verstandig te slikken. Kan ik dan nu ook beter de mama compleet er bij pakken ? Omdat ik wat vitamines mis nu misschien? Beide? Of liever alleen foliumzuur in het begin ?

Liefs xx

Ik heb altijd foliumzuur en vitamine d geslikt. Volgens mij is t wel goed om mama compleet te slikken, zit ook foliumzuur al in dacht ik. Even de verpakking lezen, zal t vast op staan!

Ik slik vanaf dat mijn spiraal hebben verwijderd een multi voor rondom de zwangerschap. Ik gebruik prena fem van orthica omdat dat zoveel mogelijk op natuurlijke basis is. Voor ik zwanger was moest ik er 1 per dag, de eerste 10 weken 2 omdat je dan het meeste nodig hebt en de vk adviseerde mij om de rest van de zwangerschap gewoon 1 per dag te doen. De andere vitamines kun je goed gebruiken die erin zitten! 

Ik slikte voor ik zwangers was Puur mama van VSM en nu mama compleet met visolie (omega 3). Dokter zei dat extra omega 3 ook belangrijk is. Juist alle vitamines zorgen volgens mij voor een goede basis. Ik ben ook 6 w (en 1 d) zwanger.

Ja mama compleet is goed. Ik was ook heel misselijk en kon daardoor niet eens die pil doorslikken, dus als jij dat ook hebt hier een tip: pil klein maken en in yoghurt doen :)

Ik slik ook de mama compleet van Davitamon. Slikte eerst alleen foliumzuur met vitamine D. Maar in de mama compleet zit meer. 

Terug
Bovenaan