Foliumzuur met Vitamine D

<p>Beste,</p><p>mijn vriend en ik hebben een kinderwens. We merken ook dat we er mee willen starten.</p><p>Dus ik heb vanmiddag foliumzuur met vitamine d gekocht van de kruitvat merk zelf. Is dit een goed merk? Of moet je persee een dure merk pakken zit daar verschil in?</p><p>stel ik reageer niet goed op de foliumzuur van de kruitvat merk. Kan ik dan zonder problemen overstappen naar een ander merk?</p><p>zijn er nog andere supplementen die ik moet slikken om zwanger te willen worden? Of is foliumzuur met vitamine d voldoende?</p><p>alvast bedankt voor jullie reacties</p><p>groetjes</p><p>emmily</p><p> </p>

Foliumzuur is foliumzuur. Heel goed dat je hier tijdig mee begint! :) Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld met 'wat als ik er niet goed op reageer' want naar mijn kennis merk je er niet zoveel van dat je het slikt haha. Is meer voor de eventuele aanleg van het kindje, dat verkleint de kans op een open ruggetje bijvoorbeeld. Ga je niks van merken en/of voelen.

@Drupje; ja ik bedoel meer de eventuele symptomen als je die zou kunnen krijgen. Is ook per persoon anders. Of je dan eventueel over kan stappen naar een ander merk. 

Tenzij je een veel hogere dosis slikt dan aangegeven, ga je er niks van merken waarschijnlijk! Foliumzuur is gewoon een vitamine, niks bijzonders. Je krijgt toch ook geen bijwerkingen van een gewone multivitamine? ;)
De bestanddelen van de tabletjes zijn misschien wat anders bij verschillende merken, maar verder zullen ze aardig hetzelfde zijn. Ik had toen wij voor een eerste kindje dingen de smelttabletjes van Davitamon, vooral omdat die me handig leken. Bij een volgende misschien ook wel gewoon een huismerk vanwege de prijs. Aan de kwaliteit zul je echt niks merken!

Ik had ook gewoon die van de Kruidvat maar je krijgt er heus geen bijwerkingen van hoor, dit zijn gewoon vitamines die je lichaam nodig heeft! Succes ☺️

Ik heb kruidvat...
Maar krijg van de gewone van kruidvat onwijze koppijn!!
Die met visolie gaat wel goed..
Dus ja bijwerkingen zijn wel mogelijk maar dan kan je gewoon een andere kiezen

Terug
Bovenaan