Foliumzuur of iets anders...

A

Anoniem

Guest
Op het moment slik ik foliumzuur...
Maar er is in de winkel zoveel meer te krijgen...onder ander etos zwanger worden capsules en centrum materna...
Mijn vraagje is dan...Wat slikken jullie???
Ben benieuwd, naar jullie meningen en ervaringen!

Hoi Mama van Sem,

Ik slik nu Etos zwanger worden. Dan heb ik meteen wat meer vitamines dan alleen foliumzuur.
Ik vind ze trouwens wel groot die capsules, of ligt dat aan mij?

Hoi Mama van Sem,

Ik slik nu Etos zwanger worden. Dan heb ik meteen wat meer vitamines dan alleen foliumzuur.
Ik vind ze trouwens wel groot die capsules, of ligt dat aan mij?

Hoi mama van Sem.
Ik gebruik Gravitamon,hier zit veel meer in dan foliumzuur alleen.En het bevalt mij goed.

Groetjes Lillie

Ik slik alleen foliumzuur van de apotheek. Had niet verder gekeken en bij de apotheek was momenteel niemand dus geen kans op bekende hihi
Verder slik ik met dit bagger weer gewoon enegry kauwvitamines van davitamon, maar dat doe ik gewoon voor mijn weerstand. het wordt hopelijk weer een keer mooi weer en dan stop ik er weer mee.. behalve dan die folium!
x

Ik slik foliumzuur van AH, zoals MissM zegt was er nu niemand in de buurt en kon ik hem stiekem afrekenen ;) Aangezien wij in de buurt van mijn schoonouders wonen en soms ouders van kinderen van mijn werk. Dus alles moet stiekem :)

groetjes

hallo dames

ik heb nog 6x10 piletjes foliumzuur van apotheek. Kan ik iemand mee blij maken? Ik heeft ze over en hoef ze niet meer slikken nu en vind het zonde om ze weggooien. Ik hoef niks voor hebben alleen een andres waar ie naar toe moet. Als je interesse heb laat me weten en ik stuur je een emailadres voor verdere afhandeling.

ik wens alle dames suc6 met zwangerworden

groetjes boontje

Terug
Bovenaan