<p>Dag lezers,</p><p>Ik ben een vrouw van 29 en wil binnenkort met mijn vriend beginnen met zwanger raken. <br /><br /></p><p>Een goede vriendin van mij zit in hetzelfde schuitje en zij zit momenteel bij een Vrouwenpoli en heeft onder anderen het advies gekregen om al te beginnen met supplementen, zoals foliumzuur, omega 3 en visolie. Deze supplementen worden dus blijkbaar bij de drogist verkocht onder de noemer “mamapillen”. <br /><br />Inmiddels heb ik dezelfde pillen in huis gehaald. En ondanks dat ik nú nog niet per sé zwanger wil raken, is het misschien preventief gezien wel verstandig om al te beginnen met het slikken van deze pillen. Maar ja, ik heb werkelijk waar geen idee of het nou commerciële praat is of dat er ook wel een kern van waarheid in zit...</p><p>Nou vraag ik mij af of hier vrouwen zijn die ervaring hebben met het slikken van deze pillen en of jullie ook daadwerkelijk verschillen hebben opgemerkt?<br /><br /></p><p>Ik ben heel erg benieuwd!</p><p>Liefs,</p><p>Evi</p>