Foliumzuur van Kruidvat? Iemand ervaring mee?

Hallo meiden,

Heb net foliumzuur van de kruidvat gekocht, maar heb geen idee of dit een goede is. Over het algemeen weet ik niet veel van foliumzuur, wat voor merk gebruiken jullie?
Alle meiden heel veel succes met het zwanger worden!

Groetjes Maaike.

Hoi Maaike,

Gebruik zelf ook foliumzuur van het kruitvat en die is prima.
Net zo goed als de duurdere merken. Anders zou het ook niet verkocht mogen worden.
groet zonnestraaltje

Hoi zonnestraaltje,

Ja dat is ook wel zo. Ik vond die andere merken inderdaad een beetje aan de duurdere kant, dus daarom gewoon het eigen merk. Hoelang slik jij al foliumzuur?
Net in het winkelcentrum leek het wel of alle vrouwen zwanger waren... echt niet normaal hoeveel er met een dikke buik rondliepen. Soms denk ik wel eens dat ze het expres doen om mij te jennen. Het lijkt namelijk soms net of het op mijn voorhoofd geschreven staat dat ik graag een kindje wil.

Groetjes Maaike.

Hoi Maaike,

Ik gebruik ook foliumzuur van de kruidvat en volgens mij moet die best wel goed zijn.
Inderdaad een stuk voordeliger dan andere merken.

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik die van de trekpleister gebruikt. Ook een huismerk en mijn dochter is gezond ter wereld te komen dus zal best wel goed zijn.
Toch moeilijk te zeggen wat goed is en wat niet vind ik.

Debbie

Hoi Debbie,

Ja daarom, ik vond het ook heel moeilijk, en daarom dacht ik ook: maar niet te duur beginnen. Maar je wilt toch wel weten of het wel goed is wat je gebruikt. Hoelang slik jij nu al foliumzuur? Je kunt het toch gewoon net zolang slikken totdat je zwanger bent? Ook al duurt het zeg maar een half jaar?

Groetjes Maaike.

Hoi Maaike

Ik gebruik ook de tabletten van het kruidvat (Vitaal Zwanger, zitten ook nog meer vitamines in, en ijzer enzo) en ik ben nu 7 weken zwanger.
Ik ben eind februari gestopt met de pil en vanaf toen ook gaan slikken. Volgens mij kan je foliumzuur gewoon door slikken hoor, ook al duurt het wat langer.
Er zit inderdaad veel verschil in prijs, maar ik heb het idee dat je soms ook wel de merknaam betaalt hoor.....

Groetjes, Mickje

Hoi!

Ook ik heb foliumzuur van de kruitvat. Alleen dan die combie, voor zwangere en vrouwen die zwanger willen worden. Zit dan nog veeeeel meer goede dingen in.
De foliumzuur MOET goed zijn, anders mag het niet verkocht worden. Dit word van te voren allemaal getest. (gehoord van zusje, is apothekersassistente).

En ja, je mag het lang gebruiken. Gebruik het nu zelf al anderhalf jaar, en nog niet zwanger.....

Succes!

Groetjes jacqy

Hoi Maaike,

Ben begonnen met foliumzuur toen we graag zwanger wilde worden.
Je kunt/moet er mee doorgaan tot je 10 a 12 weken zwanger bent.

Omdat je er mee bezig bent dat je graag zwanger wilt worden vallen die dikke buiken van andere ook extra op.
En niemand zal het aan je merken dat je graag een kindje wilt, tenminste als je niet door het winkelcentrum loopt te zwaaien met je potje foliumzuur! (hahaha)
Ook wel weer heel spannend een geheimpje van jullie samen.

groet Zonnestraaltje

Terug
Bovenaan