foliumzuur vergeten kan dit gevaar opleveren.

hoi meiden

ik ben al twee keer vergeten om mij foliumzuur in te nemen ,kan dit een gevaar opleveren.
bij wie is dit ook een keer over gekomen.moet ik dit als ik klaar ben met mij andere allfoliumtabletten daarna nog in nemen.
wie kan mij helpen.
ik weet even geen raad ,jullie misschien wel.
omdit moment heb ik al een paar dagen last van bonzen in mij benen ,wie herkent dit .
wat kan dit beteken,hoor dit ook bij een zwangerschap.
help help help me a.u.b een keertje

groeten van dees

Hoi.
Nou dat je een keer (of 2 x) je foliumzuur bent vergeten is helemaal niet erg hoor.. Toen ik zwanger was van mijn eerste ben ik pas begonnen toen ik wist dat ik zwanger was, en toen was ik 5 weken, en dat is ook gewoon goed gekomen!!
Maak je dus aub niet ongerust want dat is nergens voor nodig!!
Gr. Anne-Marie
36w

Hallo,

Geeft niks hoor. Sommige meiden beginnen pas met foliumzuur als ze er achter komen dat ze zwanger zijn en het bv niet eerder wisten. Gewoon s avonds je pilletje innemen of de volgende dag. 2 heeft weinig zin, want het teveel plas je er toch weer uit. Dat gevoel in je benen zegt mij niks,maar het kan natuurlijk altijd. Sterkte met wachten he?
Liefs muus.

Hoi Hoi,

Dat je je folium tabletten ben vergeten geeft niet hoor. Sommige raden het ook aan de hele zwangerschap te slikken nou dat heb ik ook niet gedaan hoor tot een week of 14 maar ik slikte het al wel toen ik stopte met de pil.

Wens je veel succes ermee.

Gr Fruit Girl

hoi an ,muus en fruit

bedankt voor jullie reactie, en hoop als nog mensen zijn die nog willen reageren mogen dat rust nog doen hoor .
ik ben al blij dat er nu eindelijk weer gereageert word op mij vraag .

nogmaals bedankt

ik ga nu maar eens slapen want ik ben net thuis van me werk .
weltrusten en tot straks.

dees

Terug
Bovenaan