Foliumzuur...welk merk slikken jullie?

A

Anoniem

Guest
Ik heb die van de HEMA maar vind de tabletten best groot, ik krijg het er haast niet door. Die geur alleen al, zo smaakt het ook...bah!! Zodra ik het op mijn tong leg krijg ik kokhalsneigingen en moet het zo snel mogelijk met een flinke slok water doorslikken. Ik heb sowiezo al moeite met slikken van tabletten ook pijnstillers krijg ik er amper door.(de pil niet want die zijn echt heel klein en smaakloos) Weet iemand een foliumzuur die kleine tabletjes zijn?

Ik gebruik evasin (verkrijgbaar bij etos) en gebruik je net zoals de pil. De dagen staan namelijk achterop de strip, dus dat vind ik heel handig. En ze smaken nergens naar :)

ho,

ik heb gewoon van de kring apotheek foliumzuur, piep kleine gele tabletjes, slik je zo weg met vanalles , smaakt ook helemaal nergens naar. je moet het alleen wel met iets weg slikken zonder krijg je een beteje het effect van een stukje schuimblok op je tong

ik heb hetzelfde probleem met grote tabletten en gelukkig heb ik foliumzuur van de apotheek gewoon hun huismerk. die zijn net iets groter als de pil maar die heb je zo weg misschien heb je daar wat aan. dan heb je 90 tabletten voor nog geen 2 euro en is gewoon 0,5 ml.
misschien heb je hier wat aan.

Ik heb nu van de etos, maar vind het eigenlijk niets. Ze smelten erg snel en heel soms krijg ik ze niet weg. Heb helemaal geen moeite met slikken van medicijnen. Bij mijn eerste had ik ze van de AH erg klein je slikte ze zo door. Ze zijn volgens mij te vergelijken met die van de pil, maar dat weet ik niet heel zeker meer te zeggen.

hay,

Ik slik foliumzuur huismerk van Albert Heijn. Hele kleine tabbleten. Je moet zo wel meteen doorslikken met water ofzo anders lijkt het alsof het oplost.

Ik van merk Sunwell... (Kruidvat) Zijn mij eigenlijk ook te groot, maar ik slik ze wel weg hoor...

Terug
Bovenaan