foliumzuur

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ik heb een vraag ik ben 22 en mijn aanstaande man is 26 en wij willen na de trouwerij proberen zwanger te raken maar wanneer moet je beginnen met foliumzuur te slikken want uit de etikette worden we niet wijs
groetjes marjolein

Hallo marjolijn,
Het is goed om alvast een voorraadje foliumzuur op te bouwen voor je zwanger bent, het liefs zo`n 4 weken voor de bevruchting. Wanneer dat is weet je nooit, dus gewoon beginnen met foliumzuur =/- 4 weken voor je bruiloft.
Dit moet je daarna nog 8 weken volhouden, en volgens nieuwe 0nderzoeken zelfs de hele zwangerschap.
Ik wens je alvast een hele fijne bruiloft,
liefs Zoey (uit o)

Het is het beste als je stopt met de pil om meteen met foliumzuur te beginnen.
Verder wens ik jullie een fijne trouwdag en daarna veel succes met het zwanger worden!

Greets TIka

Direct. Ik was er pas mee begonnen toen ik zwanger was, maar wat bleek dat het beter was om er veel eerder mee te beginnen.

Het is inderdaad het beste om te beginnen vier weken voordat je proberen gaat om zwanger te worden. Als het niet direct lukken wil dan gewoon doorslikken tot je zwanger bent. Als je dan zwanger bent nog 8 weken doorslikken. Dat komt neer op ongeveer 12 weken zwangerschap.

Terug
Bovenaan