Foliumzuur

A

Anoniem

Guest
Ik net gestopt met de pil... mijn NOD is 14 okt. alleen weet ik het niet zeker, toen ik de pil slikte was het wel 28 dagen, maar nu...
Ik ben nog niet begonnen met foliumzuur, maar wil er wel zo snel mogelijk mee beginnen... kan ik dan gewoon een vitamine b complex slikken...??

Hoi anoniem,

Je kunt het beste meteen beginnen met het slikken van foliumzuur. Kun je gewoon kopen bij de drogist. Foliumzuur 0,5 mg. kost iets van 2.25 euro voor 120 tabletten kruidvatmerk
4 weken voor bevruchting tot 8 weken erna moet je m innemen.
groet
Jackje

hoi hoi,ik adviseer je,gravitamon,daar zit ook folliumzuur in,het is voor zwanger worden en zwanger zijn,er zitten allerij vitaminnen in die je lichaam nodig heeft.

Hoi,

Ik adviseer je wel om supplumenten te gebruiken wat bestemd is voor zwangere vrouwen.

Hoi,

hier nogmaals een berichtje van mij. Wanneer je gezond (veelzijdig en volgens de schijf van 5 zie www.voedingscentrum.nl) eet, hoef je geen extra vitamines te gebruiken.

gr
Jackje

Hoi,

Zoals hierboven al vermeld is, moet je vanaf 4 weken voor een evt. bevruchting totdat je 8 of 10 weken zwanger bent foliumzuur slikken.
Je kan ze gewoon bij de apotheek of drogist kopen.
En als je verder gezond eet/leeft, heb je geen aanvullende vitaminepreparaten nodig (maar wel de foliumzuur natuurlijk).

Groetjes

Allemaal erg bedankt voor jullie reacties...
Ik moet maar snel met de foliumzuur beginnen, want ik zit op de helft van mijn cyclus...
Groetjes

Terug
Bovenaan