foliumzuur

A

Anoniem

Guest
hallo dames..

ik heb gelezen dat het beter is om foliumzuur al te slikken als je bezig bent om zwanger te worden ! ook al duurt het een poosje eer je zwanger bent.. doen jullie dat al en hoelang zijn jullie dan al bezig met klussen ...
groetjes x

Hoi,

Ik slik vanaf dag één dat we zwanger willen worden foliumzuur (gravitamon).
Wij zijn 10 maanden bezig.

groetjes Saskia

Hoi,

Ik ben vorig jaar juni gestopt met de pil en slik sindsdien foliumzuur. Ben nu 5 weken zwanger.

Groetjes Sanne

hoi,

toen wij zwanger wilde worden en ik dus wilde stoppen met de pil ben ik 1 maand voor ik stopte al begonnen met foliumzuur. Zo heeft het lichaam de tijd gehad om een voorraadje aan te leggen omdat je op het moment dat je bevrucht word je zelf nog niets weet.

groetjes nancy

Ik ben vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil foliumzuur gaan gebruiken. Op alle informatie die ik gelezen heb over zwanger worden staat dat je er zo snel mogelijk mee moet beginnen. Ik ben nu zelf al vijf maanden bezig en heb net een miskraam gehad maar ik blijf de moed er in houden. Ook mede dankzij een aantal reacties die ik op deze site heb gehad.
Liefs kaatje

Hoihoi!

Ik slik het ook sinds ik gestopt ben met de pil, anderhalve maand geleden.
Ik slik iedere dag 1 pil jullie ook?
Ik heb de tabletten gewoon bij de apotheek gehaald.

thanks voor jullie reactie dadelijk maar ff naar deapotheek. eigelijk wil ik er zo wenig mogelijk met bezig zijn en er nit aan denken.. 21 is mijn nod maar ik heb nu al last van mijn onderrug ( dus ik bang dat ik ongi moet worden) maarja was ook pas ronde 1

Hoi ik slik ook 1 pil per dag. Ik heb ze ook bij de apotheek gehaald en je kunt er een half jaar mee.
Groetjes kaatje.

Terug
Bovenaan