Foliumzuur

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

IK slik nu foliumzuur terwijl iknog geen gemenscahp heb dat is pas in augustus. Heeft het dan toch wel zin om nu alte beginnen met foliumzuur te slikken?

Hoi,

Als jullie in augustus pas voor het echie gaan, hoef je het nu nog niet te slikken. Het wordt geadviseerd om ongeveer 4 weken voordat je zwanger bent ermee te beginnen. Dus eigenlijk 4 weken voordat jullie willen beginnen.

groetjes,
Kirsten

Hoi,

Het kan geen kwaad om dat al te slikken ,ook al ben je nog niet bezig
je krijgt er ook meer energie van en je voelt je er fitter door

groetjes monique

Hoi Moosje,

Hoe lang ben jij al bezig?
Ik ben namelijk bang dat het bij lang gaat duren terwijl ik heel grag een eerste kindje wil en dan loop ik aan allerlei dingen te denken.
In ieder geval veel succes met zwanger worden.

Groetjes,
Maria

Hoi eenzaam,

alles bij elkaar geteld ben ik in 2003 al gestopt met de pil, na 1 miskraam van 12 weken vorige zomer ben ik nu 27 weken zwanger en kan je nu alleen maar advies geven.
Ik weet wel doordat ik er teveel meebezig was dit niet echt positief werkte op zwanger worden, ik weet dat valt niet mee ,maar eens komt de tijd

groetjes monique

In ieder geval Gefeliciteerd. Dus jij hebt er ongeveer een half jaar over gedaan om zwanger te raken. En als ik jou antwoordt goed begrijp dan wil je ermee zeggen dat ik het uit me hoofd moet zetten en me er niet mee bezig moet houden.

groetjes, Maria

Toch zit ik fout met de telling ben eind 2002 gestopt en raakte pas in 2004 mei zwanger ,we liepen ook net bij een gynecoloog voor verder onderzoek ,deze zwangerschap stopte toen ik 12 weken was en daarna heeft het me een half jaar geduurd eerdat ik zwanger was,dus in totaal twee jaar.
Begrijp me niet verkeerd maar bij mij hielp dathet beste, was alleen nog maar gefocust op zwanger worden en door het van me af te zetten ging het in één x wel.

monique

Hoi Moosje,

Ik begrijp je en ik vind het ook goed dat je me die advies geeft, dus als ik het goed begrijp moet ik er niet aans denken aan een kind gewoon op me vruchtbare dagen gemeenschap hebben en daar mag ik dan toch wel aandenken?

Groetjes,
Maria

Terug
Bovenaan