foliumzuur

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wij willen graag een tweede kindje.
Net als de vorige keer ga ik per 1 januari stoppen met de pil, toen was ik binnen 3 maanden zwanger.
Nu weet ik eigenlijk niet meer of ik toen al voordat ik ging stoppen met de pil was begonnen met het slikken van foliumzuur.
Weten jullie hoelang van te voren je kunt beginnen met het slikken van foliumzuur?
Of pas als je me de pil bent gestopt?

Groetjes 1976

Hoi,

Ze zeggen 6 week voor de bevruchting tot 8 weken erna. Echter heb ik al een overdosis aan foliumzuur in mijn lichaam na 9 ronden.... toch gewoon doorgebruiken, krijgt je lichaam teveel dan verlaat het het lichaam weer in je urine.
Suc6!! Vond het zelf wel leuk om dat 1e potje foliumzuur te kopen, een teken dat we er nu echt eindelijk voor gingen!!

Groetjes Ineke

Hoi,

Ik las je vraag en wilde ook even reageren.

Het advies is om 8 weken voor en 12 weken na de bevruchting foluinzuur te slikken(althans dat heb ik 2 keer gehoord van mijn ha) Ik heb het alleen bij mijn 2e zw.schap niet helemaal kunnen redden! Ik ben gewoon te laat begonnen! Maar ja, niet erg, als ik het maar in neem. Na de 12 weken ben ik gravitamon gaan slikken waar ook foliuzuur in zit, op de verpakking staat dat je dat zelfs tijdens de bv periode de vitaminen kan slikken.

Een teveel aan foliumzuur plas je weer uit dus ik zou zeggen: ga maar een potje kopen.

Veel succes!!

Groetjes Odette (22+5)

Hoi,

Ik las je vraag en wilde ook even reageren.

Het advies is om 8 weken voor en 12 weken na de bevruchting foluinzuur te slikken(althans dat heb ik 2 keer gehoord van mijn ha) Ik heb het alleen bij mijn 2e zw.schap niet helemaal kunnen redden! Ik ben gewoon te laat begonnen! Maar ja, niet erg, als ik het maar in neem. Na de 12 weken ben ik gravitamon gaan slikken waar ook foliuzuur in zit, op de verpakking staat dat je dat zelfs tijdens de bv periode de vitaminen kan slikken.

Een teveel aan foliumzuur plas je weer uit dus ik zou zeggen: ga maar een potje kopen.

Veel succes!!

Groetjes Odette (22+5)

Oh, dan ben ik dus al te laat (gezien die 8 weken....)!
Ik ga morgen maar gelijk ff de huisarts bellen!
Bedankt!

Groetjes 1976

Terug
Bovenaan