foliumzuur??

A

Anoniem

Guest
ik heb even een vraagje
ik lees veel op het internet dat het juist goed is om op het moment dus voor de bevruchting en de eerste 8 weken extra foliumzuur te gebruiken. dit verkleind de kans op een open ruggetje hersenbeschadiging en een mk.

nu zijn wij nog maar net begonnen zeg maar dus heb het nog niet in huis maar zit er wel over na te denken. gebruiken jullie dat ook??

Hallo Juppie,

Ik ben op het moment dat we ervoor gingen begonnnen met foliumzuur te slikken.
Aangezien ik dik 4 jaar op een zwangerschap heb moeten wachten, heb ik dus ook dik 4 jaar foliumzuur geslikt. Dit kan nergens kwaad aan, liever te lang, als niet lang genoeg.
Ik zou er zeker mee beginnen als ik jou was en ik hoop voor je dat je snel zwanger word!!!

Groetjes

Hoi,
Ja, foliumzuur word wel aangeraden.
Ik gebruik het zelf al sinds ik aan mijn laatste pilstrip begon. Dus voor het geval ik na het stoppen meteen zwanger zou worden.
Slik het nu twee maanden, en blijf dit doen tot ik zwanger ben. Ga daarna ws over op Gravitamon, daar zit het bij in samen met nog veel meer   vitaminen etc, die goed zijn voor je als je zwanger bent.
Heb het beide vorige keren dat ik zwanger was ook gebruikt.
Kleine moeite, en   waarom zou je het niet doen?
Waar wil je op wachten?
Je kunt het kopen bij de drogisterij, en de apotheek.
Succes ermee...Groet R

Hi juppy,

iig bedankt voor jouw lieve mailtje..

Uhm wat betreft jouw vraag over foliumzuur???
Ik heb het wel gebruikt....
Haal het gewoon maar in huis.... het maakt niet uit als je later begint....
Suc6!!!

he
super die snelle reacties zeg!!! bedankt.
was het eigenlijk toch ook al van plan om het te gaan gebruiken, is absoluut een kleine moeite!
maar was toch wel beneiuwd of er meer zijn die het grbuiken.
zal mn mannetje morgen even naar de winkel sturen haha, mag hij het ophalen

Hoi hoi,

Ja echt doen hoor is erg belangrijk voor je wondertje straks!!!
Zeker twee maanden voordat je zwanger wilt worden en hier in Duitsland krijg je nog een andere foliumzuur met extra ijzer en die moet je tot je 3mnd zwanger bent slikken!!!
Dus altijd goed als je dat doet !!!

Succes ermee!!!

Liefs Sandy

ik slik het ook sinds ik gestopt ben met de pil.
Dat is dus nu al bijna een jaar

nou meneer is vanmorgen even naar de D* drogist gegaan en heeft zich even laten informeren, hahah
want ja alleen het beste is goed genoeg he
heeft een combi gehaald van foliumzuur en allemaal vitaminene en mineralen. fem natal van een bepaald merk. dus vana vandaag ga ik ook aan de foliumzuur

Terug
Bovenaan