Foliumzuur

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

even een vraag ik moet nog een iets minder dan twee weekjes de pil slikken en dan willen wij ( ikke dus) stoppen met de pil
nu heb ik alvast foliumzuur gehaald dan staat dat alvast klaar

maar nu staat er op het etiketje 4 weken voor tot 8 weken na de conceptie pil te gebruiken

moet ik het nu dan al innemen
ik dacht pas na de laatste pil

en vanaf welke dag moet ik nu gaan tellen iemand tips

groetjes
kelly

Hallo

Je moet beginnen met foliumzuur als je klaar bent met je pil. Ik doe het nu zelf maar om de dag en als ik dan echt zwanger ben dan ga ik het elke dag doen.

Je moet beginnen met tellen vanaf je eerste dag van je menstruatie zo kan je ook uit rekenen wanneer je je eisprong heb.

Succes ermee

quote: nancy21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2006 10:25:02'));

Hallo

Je moet beginnen met foliumzuur als je klaar bent met je pil. Ik doe het nu zelf maar om de dag en als ik dan echt zwanger ben dan ga ik het elke dag doen.

Je moet beginnen met tellen vanaf je eerste dag van je menstruatie zo kan je ook uit rekenen wanneer je je eisprong heb.

Succes ermee

hoi nancy

dank je dus als ik het goed begrijp neem ik na me laatse pil om de dag 1 pil in tot het zover is en dan dagelijks.
tel ik dan nu vanaf me eerste ongi ppppffffff wat een vragen he   kan ik je misschien ook prive mailen

groetjes kelly

hoi kelly

snap best dat je allerlei vragen hebt hoor! tis ook allemaal hardstikke spannend en nieuw!!

Ik ben meteen elke dag met foliumzuur pillen begonnen omdat het gewoon volgens mijn HA het beste is om te doen. je kunt namelijk de eerste 3 weken dat je zwanger bent het nog niet weten, dan slik je het dus om de dag..terwijl dan elke dag het beste is. vooral in de eerste weken is het heel belangrijk voor het kindje dus vandaar. ieder voor zich natuurlijk hoor!!

als je stopt met de pil en je wordt ongi dan tel je de eerste dag als eerste cyclusdag. je telt dan de dagen tot je volgende mestruatie. stel dat je weer ongi wrodt op dag 28 dan heb je ongeveer rond dag 14 je eisprong gehad. in je volgende maand kun je hier dan een beetje rekening mee houden dat je in die week vaker sex hebt, omdat je maar 2 dagen vruchtbaar bent per maand. het kan natuurlijk zijn dat dit anders is omdat je als je net gestopt bent met de pil je cyclus niet altijd even regelmatig is.

Ik wens je veel succes en hopelijk ben je snel zwanger!!

groetjes sweety

quote: sweety76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2006 11:08:46'));

Hoi sweety

dank je voor wat meer info ja ik las ook al dat je gewoon kon slikken de foilum en dat het geen kwaad kan als je het een tijd moet slikken

sweety   mag ik jou prive mailen heb nog wat uitleg nodig ahahaha ben 30 hahahah en dan nog uitleg nodig ahahaha

hoi kelly

snap best dat je allerlei vragen hebt hoor! tis ook allemaal hardstikke spannend en nieuw!!

Ik ben meteen elke dag met foliumzuur pillen begonnen omdat het gewoon volgens mijn HA het beste is om te doen. je kunt namelijk de eerste 3 weken dat je zwanger bent het nog niet weten, dan slik je het dus om de dag..terwijl dan elke dag het beste is. vooral in de eerste weken is het heel belangrijk voor het kindje dus vandaar. ieder voor zich natuurlijk hoor!!

als je stopt met de pil en je wordt ongi dan tel je de eerste dag als eerste cyclusdag. je telt dan de dagen tot je volgende mestruatie. stel dat je weer ongi wrodt op dag 28 dan heb je ongeveer rond dag 14 je eisprong gehad. in je volgende maand kun je hier dan een beetje rekening mee houden dat je in die week vaker sex hebt, omdat je maar 2 dagen vruchtbaar bent per maand. het kan natuurlijk zijn dat dit anders is omdat je als je net gestopt bent met de pil je cyclus niet altijd even regelmatig is.

Ik wens je veel succes en hopelijk ben je snel zwanger!!

groetjes sweety

hoi kelly

ik moet je eerlijk zeggen dat ik mijn privemail niet zo graag geef...das niet fout bedoelt maar ja...Mocht je nog vragen willen stellen das totaal geen probleem hoor, als ik het antwoord erop weet reageer ik gewoon terug. En anders maak je gewoon een nieuwe topic aan met daarin voor sweety dan zie ik het zeker! en vragen stellen is niet leeftijds gebonden hoor! Ik ben ook 30 en weet lang niet alles!! dus vraag maar ..:)!!

succes kelly en ik zie je wel mailen..:)

knuffels sweety

Hoi Kelly,

Je kunt volgens mij gewoon elk moment beginnen met het slikken van foliumzuur. Ik heb dat na overleg met de huisarts ook gedaan en was dus al twee maanden aan het slikken toen we eigenlijk pas echt besloten er voor te gaan. Tja toen bleek het meteen de eerste keer raak te zijn dus was het wel lekker dat ik al wat langer het foliumzuur slikte. Neem anders even contact op met je huisarts ?

Groetjes Irma.

hoi noompje

contact opnemen met me huisarts is   ggggrrrrr ik heb geen goede band met hem hij is altijd kort af

vb   me vriend klaagt al mnd over zijn maag dus ik zeg ga toch eens langs hij langs zeg de arts ach je ben een jonge vent 29 en maagkanker kan het niet zijn dus moet je maar geen koffie meer drinken en buiten stond me vriend weer

nu heeft tie via zijn vader pillen genomen mag eigenlijk niet maar ze helpen hem wel
ik heb cntact gehad met de ass vd arts en die zei dat als hij er goed op reageerde hij die pillen gewoon bij hem kon halen er heerts nl maagklachten in zijn fam

hij gebruik n dus nexium en het gaat super

vandaar dat ik al me vragen hier maar neerzet ipv via me huisarts snappie

Terug
Bovenaan