Foliumzuur

A

Anoniem

Guest

Ha meiden,
Misschien slikt iedereen het allang maar zelf was het me helemaal ontgaan (ben ook nog maar net gestopt met de pil). Het slikken van Foliumzuur! Er wordt aangeraden hier direct mee te beginnen op het moment dat je graag zwanger wilt worden. Waarschijnlijk wel bekend verkleind het de kans op neurale buisdefecten, zoals open ruggetje etc.  Ik heb hier helemaal niet bij stil gestaan en had het idee dat dat pas nodig was vanaf het moment dat je  zwanger bent.
Ik ga morgen gelijk een voorraadje in huis halen!

Mochten er meer meiden zijn die hier niet aan hebben gedacht dan hoop ik jullie een goede tip te hebben gegeven.

Groetjes Jolanda

Ha Jolanda!
Ja inderdaad is het ZEKER aan te raden om er zsm mee te beginnen. Slik zelf femnatal van davitamon(zie evt www.davitamon.nl) hieri zitten ALLE belangrijke vitamine's en 0,4 mg foliumzuur(dagelijks aanbevolen hoeveelheid) dus alles in een; wel wat duurder maar zit alles in!
Succes!
zuus!
wanneer ben je met pil gestopt!?succes met klussen

Hallo,

Foliumzuur is inderdaad een must. Maar goed eten is ook belangrijk, Ik zeg niet dat je de aanbevolen hoeveelheid binnenkrijgt maar het zit natuurlijk ook in je eten.

Ik heb ook eerst die van davitamon gehad, nu heb ik van etos eigen merk. De pilletjes zijn veel kleiner en dat is toch wel erg handig.

Aan het begin vergat ik ze nogal veel maar nu heb ik ze op een plek gezet waar ik elke ochtend moet zijn dus vergeten doe ik niet meer.

Groetjes
talke

Nou over foliumzuur en mannen gesproken; zwaait mn vriend vanmorgen met de femnatal in zn hand en zegt; nou je hebt t goed te pakken.....!!Ikke; hoezo??(niet wetende dat mannen misschien niet kunnen weten dat het belangrijk is al voor je zwangerschap foliumzuur te slikken) reactie hem; oh?moet dat dan, dat wist ik niet.
Maar wat is dat toch? hebben jullie die ervaring ook??dat vrouwen meteen in de boeken duiken en helemaal baby minded zijn en ik merk bij hem weinig verschil?Of toch?hij is zo schattig en lief voor me..of valt me dat nu meer op??x zuus

hahahah ja wij duiken er gelijk in en de mannen gaan gewoon door met het"normale" leven!! maar ja daarvoor kunnen we hier alles bespreken jah

HAllO

Ik heb ook davitamon, daar zitten verschillende vitamines in die je  voor en tijdens de zwangerschap kunt gebruiken.

xxx ssuss

Jah Coortje gelukkig wel; denk dat mn schat anders gek van me zou worden!!
zie ook mn reactie bij stukje van Talke als je iets heel graag wilt, lukt t dan!thnx
x zuus

Terug
Bovenaan