foliumzuur????????

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Ik heb een vraag misschien weten jullie het.
Ik heb eerst altijd foliumzuur van de kruidvat geslikt maar ik had daar echt moeite mee om het door te slikken.
Nu heb ik van een vriendin gehoort dat de foliumzuur van de AH veel kleiner is.
Weten jullie of die van de AH ook goed is of weten jullie misschien een ander merk die ook niet zo groot zijn.
Ik hoop dat jullie reageren.
Alvast bedankt.

Groetjes Joyce

Hoi Joyce,
ik weet niet hoe groot de tabletten van de AH zijn, maar ik slik die van de Etos  en die zijn net iets groter dan een vitamine C tablet. Ik heb er geen moeite mee om die door te slikken.

Groetjes,
Sara

ik slik ook die van kruidvat, heb er geen enkele moeite mee.Vind ze niet erg groot.
Nou ben ik heel makkelijk met het slikken van pillen dus heb niet snel ergens een probleem mee

Hoi Joyce,

ik slik die van de etos, ik vind ze totaal niet groot.....ik ken die van jou niet dus ik heb geen idee hoe groot die zijn.

Groetjes moi28

Hoi Joyce,

Ik heb ook moeite met het slikken van grotere pillen. Wat bij mij goed werkt is het volgende. Ik stop de pil tussen mijn wang en kiezen in, drink dan water rechtstreeks uit de kraan (de pil aan de kant die onder zit op dat moment) en slik hem dan met een flinke slok water mee in. Kun je een beetje volgen wat ik bedoel? Ik merk dan bijna niet dat ik de pil inslik en sta dus ook niet te kokhalzen ofzo. Ik kwam daar per toeval achter omdat ik op een gegeven moment geen beker of glas in de buurt had. Sindsdien doe ik het altijd zo en heb ik er geen moeite meer mee!

Succes meid, met het slikken van de  pillen! En natuurlijk met zwanger raken!

Groetjes,
mv Tijs

Hoi Joyce,
Ik haal ze altijd bij de apotheek. Ze hebben daar verschillende merken en kunnen je helpen/adviseren om een goede keuze te maken. Bij mijn apotheker hebben ze toen tevens een aantekening in het systeem gemaakt, dat we zwanger willen worden, zodat ik niet zomaar alle medicijnen meekrijg. Ik vond het wel handig.
Succes,
                    sterretje

Hoi Joyce,

Ik slik de tabletten foliumzuur van de AH. Deze tbletjes zijn inderdaad heel erg klein. Ik denk dat het tabletje net een slag groter is dan de pil. Al vind ik zelf wel dat de tabetten erg droog zijn maar met een slokje water slik je ze zo door. Verder kosten de tabletten nog geen 3 euro en er zitten 150 stuks in een potje.

Groetjes (ook) Joyce_1979

he Joyce,

zelf heb ik ze van de DA, ook niet echt groot maar ik slik ook wel makkelijk moet ik zeggen.
verde vroeg je of de pillen van de Ah ook goed zijn, dat zijn ze wel als ze dezelfde dosering hebben zijn ze ip het zelfde!

succes

Terug
Bovenaan