A
Anoniem
Guest
Even een vraagje over Foliumzuur...Hoor namelijk zoveel uit 1 lopende verhalen hierover.
Sommige sites/mensen zeggen dat het helemaal niet hoeft
Andere sites/mensen zeggen dat je moet beginnen wanneer je met de pil stopt maar dat je het ook niet te lang mag slikken( stel dat het even duurt voordat je zwanger raakt) en ik hoor ook weer andere verhalen over wanneer je ermee moet stoppen wanneer je zwanger bent..stop je zodra je het weet of slik je nog maanden door...
Ik ben zelf ook naar de etos en kruidvat en apotheek geweest om na te vragen en hoe het zit maar krijg steeds verschillende antwoorden...
Misschien zijn er hier mensen die er iets meer over kunnen vertellen..???!!
Ben namelijk vorige week gestopt met de pil ....
Alvast bedankt iedereen!!!
xx
Sommige sites/mensen zeggen dat het helemaal niet hoeft
Andere sites/mensen zeggen dat je moet beginnen wanneer je met de pil stopt maar dat je het ook niet te lang mag slikken( stel dat het even duurt voordat je zwanger raakt) en ik hoor ook weer andere verhalen over wanneer je ermee moet stoppen wanneer je zwanger bent..stop je zodra je het weet of slik je nog maanden door...
Ik ben zelf ook naar de etos en kruidvat en apotheek geweest om na te vragen en hoe het zit maar krijg steeds verschillende antwoorden...
Misschien zijn er hier mensen die er iets meer over kunnen vertellen..???!!
Ben namelijk vorige week gestopt met de pil ....
Alvast bedankt iedereen!!!
xx