foliumzuur

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik ben pas sinds 16 januari gestopt met de pil maar vraag me af wat is er beter beginnen met foliumzuur als je zwanger bent of nu al gelijk??? en zitten er ook nadelen aan foliumzuur?

groetjes marijk

NU!!! Nu beginnen met foliumzuur, zeker als je gepland zwanger wil worden is het beter om meteen al met foliumzuur te beginnen.
Tuurlijk zijn er ook vrouwen die niet weten dat ze zwanger zijn en dus later met foliumzuur starten. Maar het beste schijnt te zijn dat eigenlijk al voordat je stopt met de pil om zwanger te worden al met foliumzuur te beginnen.
Er zijn geen nadelen aan foliumzuur.
Wat ik, tot volle tevredenheid, slikte waren de "zwanger worden"pillen van ETOS.
Daar zit foliumzuur in, maar ook andere vitaminen en mineralen.

Succes!!

Gr. Rimke
Mama van Maudy, 8-9-2008

quote: rimke s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 18:51:14'));

oke rimke zijn die pillen net zo goed als de foliumzuur pillen die heb ik nu maar mischien zijn die pillen dan beter? bedankt voor het reageren trouwens

meteen beginnen daarmee, had je al moeten doen voor het stoppen...
Zitten geen nadelen aan, alleen maar voordelen, want foliumzuur is erg belangrijk voor de kleine. Het  verkleind de kans op spina bifida oftewel    een openruggetje. De eerste weken van je zw.schap word het zenuwstelsel aangemaakt en dan moet er voldoende foliumzuur aanwezig zijn. Als je past begint wanneer je zwanger bent, kan je deze fase al voorbij zijn en is de kans dus groter dat een dergelijke afwijking voorkomt.
Meteen starten dus.

succes.
gr Bambi

Ha Bambi, jij ook hier!

De ETOS pillen bevatten net zoveel foliumzuur als diegene die jij slikt.
Het voordeel van het combi-preparaat van de ETOS (trouwens ook van andere merken verkrijgbaar) is dat er nog extra vit. en mineralen inzitten die je als toekomstig zwangere best goed kunt gebruiken!
De keuze is aan jou, als je maar foliumzuur slikt!!
Zoals Bambi al zegt gaat het om de aanleg van het centraal zenuwstelsel, niet iets om licht over te denken dus, slikken die handel!!
Whahaha!
Succes met zwanger worden!

Liefs Rimke

quote: rimke s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 19:01:38'));

Ha Bambi, jij ook hier!

De ETOS pillen bevatten net zoveel foliumzuur als diegene die jij slikt.
Het voordeel van het combi-preparaat van de ETOS (trouwens ook van andere merken verkrijgbaar) is dat er nog extra vit. en mineralen inzitten die je als toekomstig zwangere best goed kunt gebruiken!
De keuze is aan jou, als je maar foliumzuur slikt!!
Zoals Bambi al zegt gaat het om de aanleg van het centraal zenuwstelsel, niet iets om licht over te denken dus, slikken die handel!!
Whahaha!
Succes met zwanger worden!

Liefs Rimke

oke is stop er gelijk een in mijn mond en ga op zoek naar de zwanger worden pillen
heel erg bedankt voor de tips

Hoi hoi

Ik slik nu fem natal daar zitten ook de nodige vitamines in en ook foliumzuur. En inderdaad nu meteen maar beginnen.

quote: Babybeer reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 19:40:38'));

Hoi hoi

Ik slik nu fem natal daar zitten ook de nodige vitamines in en ook foliumzuur. En inderdaad nu meteen maar beginnen.

haha ja ben al begonnen nr 1 is al op haha

Terug
Bovenaan