Foliumzuur


Hoi allemaal,
Ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger en slik al een tijdje foliumzuur. Ik heb geprobeerd wat informatie daarover te vinden, maar kom er niet echt uit hoe lang je foliumzuur moet blijven slikken. Ik ben sowieso wat later ermee begonnen, dus niet al voor de bevruchting, maar ik raakte dan ook sneller zwanger dan ik had verwacht.
Is er iemand die weet tot de hoeveelste week je foliumzuur moet blijven slikken?? Ik neem aan dat je dat niet 9 maanden moet blijven slikken, of wel? Ik hoop gauw een reactie van jullie te lezen.
Alvast bedankt.

 
volgens mij t/m je 12e week. Dan ben je 10 weken zwanger, maar omdat men rekent vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie, moet je t/m je 12e week rekenen.
Succes ermee!
 
Ik ben nu ruim 27 weken zwanger en slik nog steeds gravitamon. Dit is een multivitamine speciaal voor zwangere vrouwen en er zit ook foliumzuur in. Je kunt dit dus de hele zwangerschap door slikken.
 
gravitamon is niet nodig om te slikken als je een gezonde voeding tot je neemt krijg je alle vitamines en mineralen binnen die je nodig hebt. Het is bedacht door de farmaceutische industrie, onder het mom van tijdens de zwangerschap heeft je lchaam een verhoogde behoefte. maar dit haal je allemaal uit je voeding, tenzij je vegannistisch of vegetarisch bent.
Zij verdienen er alleen maar aan en je zwangerschap en kind worden er niet beter van. vriendelijke groet een wetenschapper
 
Terug
Bovenaan