Foliumzuur

Hoi Meiden,

Ik gebruik sinds mijn mk nog steeds elke dag foliumzuur en vitaminen. Dat werd mij in beginsel aangeraden om mijn baarmoeder 'schoon te maken' en dat ben ik dus maar blijven slikken. Maar inmiddels ben ik 3 keer ongesteld geweest en ik vraag me af of dat foliumzuur eigenlijk kwaad kan als je nog steeds niet zwanger bent. Wie kan mij hier advies over geven?
Trouwens, Po, bedankt voor je advies maar ik wacht nog even met ovulatietesten. Ik hoop dat het voor jou gunstig uitpakt met die testen! Succes!

Liefs Anna

Hallo Anna,

Foliumzuur kun je rustig blijven slikken. Voglens mij kun je het altijd wel blijven slikken en kan het zeker geen kwaad. Mocht je twijfels hebben dan informeer je toch bij de huisarts of verloskundige. Misschien is er ook wel wat op het web te vinden. Succes in ieder geval.

Liefs Biate

Foluimzuur zit ook in bebaalde voeding. Als je zwanger bent heb je hier alleen meer van nodig omdat wat in je voeding zit niet genoeg is. Ik slik het ook nog steeds in combi met vitamine (gravitamon). Ik voel me hier alleen maar beter door!! Dus volgens mij kun je het gewoon blijven slikken.

Liefs,
Shir

Hoi Anna,

Als je weer zwanger probeert te worden is het natuurlijk belangrijk om het te blijven slikken. het kan verder ook geen kwaad, want alle vitamines die je teveel krijgt plas je vrolijk weer uit!!!!

Groetjes Anne-Marie

Sluit me aan bij het bovenstaande. Foliumzuur is gewoon een vitamine die je nodig hebt en die voldoende in je lichaam aanwezig moet zijn als je zwanger wordt.
In groene paprika's zit bv ook veel foliumzuur dus het is een natuurlijk iets.
Ik slik davitamon femnatal. Dat is een totaalvitamine speciaal voor vrouwen die zwanger willen worden of zwanger zijn. Hier zit precies de goede hoeveelheid foliumzuur in en tevens de overige vitaminen die je nodig hebt.
Je koopt ze gewoon bij het Kruidvat.

gr.inge

Terug
Bovenaan