Foliumzuur?

Hallo dames,

wat slikken foliumzuur of van davitamon mama compleet plus visolie daar zit ook foliumzuur in ik noem maar een voorbeeld je hebt daarin heel veel verschillende dingen.

Groetjes Willy

Ik toen ik zwanger was van daniel ook zwanger zijn... van de etos.
Nu willen wij van de zomer gaan proberen voor een 2e kindje en ben ik begonnen met multivitamine van centrum.. materna.. heet het geloof ik.

Liefs Marina

ik kon er niet tegen. zowel bij nathalia, als bij deze zwangerschap niet. spuugde het gelijk weer uit,
maar had bij nathalia foliumzuur van de apotheek en bij deze idd zo'n alles in 1 pakket van de etos.
maar was dus eigenlijk zonde van mn geld, want heb het een paar keer geprobeerd en toen gestopt omdat alles er weer uit kwam.

liefs, do

Ik slik foliumzuur, wat overigens maar hoeft tot je 8 weken bent en al aaneraden wordt 2 maanden vóór je zwanger wordt.
Extra vitaminen is wel goed, maar eerlijk is eerlijk, ik ben er geen ster in die dingen in te nemen.
Doe waar jij je goed bij voelt.

Hoe voel je je nu eigenlijk? Last van kwaaltjes?

Liefs Irene

Hoi,

Bij de middelste heb ik niks genomen, wist ik toen niet en was al 8weken toen ik bij de dokter kwam, bij de jongste heb ik wat van de gyneacoloog gekregen en dat tot 12 weken genomen!
Ik ben trouwens ook niet zo trouw met dat soort dingen, vergeet het altijd in te nemen. alleen DE pil vergeet ik om de een of andere reden nooit (gelukkig,,haha)

Gr MJ

Terug
Bovenaan