Foliumzuur

Tamaraluijten

New member
Jeeh na een aantal dagen kan ik eindelijk door een nieuwwachtwoord weer inloggen.

Maar ik vroeg me af. Is iedereen al gestopt met foliumzuur?
Hoor overal dat veel vrouwen het blijven slikken. Maar bij tien weken mag je inprincipe al stoppen.
Ik ben nu 13 weken dus ben gestopt ik vergeet ze steeds vaker in te nemen dus doe het maar niet meer.
Maar vroeg me af wat de rest doet?
 
Ik heb vitamine pillen voor de zwangere vrouw dus daar zit het bij in... Zodra ik weer normaal kan eten zoals groente en fruit enz hoef ik de vitamine pillen ook niet meer te slikken dus stop ik dan ook...

Liefs
 
Het kan geen kwaad om vitamine pillen, waar ook foliumzuur inzit, te blijven slikken.
Ik slik Compleet mama zwangerschapvitamine van Davitamon. En ik wil en mag ze de gehele zwangerschap blijven gebruiken.

Liefs Mariska
 
Ik heb multi vitamine en ook daar zit foliumzuur in. Bij mijn dochter door gegaan tot de bevalling, doe il nu weer. Zit ook ijzer in en aangezien je die krijgt doormiddel van vlees eten en ik dat nu niet kan blijf ik ze slikken.
 
Hoi hoi!

Ik slik ook mama vitaminen (incl. folium) en los nog omega 3 & 6 omdat ik vette vis echt niet lekker vindt, geen enkele. Vorige keer heb ik het de gehele zwangerschap en borstvoedingsperiode geslikt, en dat ga ik nu weer doen... ook als je borstvoeding geeft is het goed wat extra's te slikken!
 
Hoii

Ik dlik de Davitamon zwanger tabletten daar zitten alle vitamines in en dus ook foliumzuur. Dit blijf ik gewoon mijn hele zwangerschap slikken.

Liefs
 
Terug
Bovenaan