Foliumzuur?

Debbie88

New member
Welk merk foliumzuur gebruiken jullie? Ik wil er namelijk bij mijn volgende en laatste strip(pil) mee beginnen. Maar ik heb geen idee welke ik het beste kan gebruiken.
 
Hoi Siebel

Ik gebruik die van de kruitvat gewoon huismerk. Heb ik bij de eerste ook gebruikt. En nu weer bij het bezig zijn van de 2de

Groetjes
 
Ik heb mama complete van davitamon, zit ook visolie in. Weet niet of dat ook echt wat toevoegd maar ik lust niet graag vis dus heb die voor de zekerheid genomen.  Heb het bij mn eerste ook gebruikt. De zwangerschapsyoga docente raadde die van De rode pilaren aan.
 
Het maakt eigenlijk niet uit welk merk je kiest, zolang je maar 400 microgram foliumzuur per dag binnenkrijgt. Ik heb zelf Mama Compleet met visolie van Davitamon gebruikt, zodat ik ook van de andere vitamines voldoende binnenkreeg.
 
Ik slik "Zwanger worden" vitamine van de Etos + 0,4mg foliumzuur van de HEMA.

Bij een autisme-ouder-avond van mijn oudste stiefzoontje kreeg ik te horen dat je met een verhoogde dosis foliumzuur een grotere kans hebt op een kindje zonder autisme.

En hoewel ik zielsveel van hem houd, denk ik dat zijn leven een stuk makkelijker was geweest als hij niet autistisch was geweest.. Daarom slik ik dus 0,8 mg ipv 0,4.
 
hey sibel

ik ben ook pas begonnen met het slikken van de vitamine pilletjes

en heb davitamon compleet mama .

is goed voor als je zwanger wil worden ,bent en als je borstvoeding gaat geven staat er bij ,

 
haii siebel,

Ik slikte altijd etos foliumzuur maar nu ik in verwachting ben,ben ik overgestapt op etos multi zwanger zijn.
Voel me hierdoor wel een stuk beter en fitter :D
 
Terug
Bovenaan