Follikel meting PCOS ervaring???

Hoi allemaal,<br />Ben vandaag voor de 3e keer langsgeweest voor follikelmetingen en bij beide eierstokken te kleine follikels. Ik zit op dag 19. Na dag 26 stoppen we en waarschijnlijk eerst starten met schildklier medicatie en erna met clomid. Heeft iemand ervaring? Is er nog hoop dat er aanstaande maandag wel een een groeiende follikel is.. ?<br /><br /><br />Liefs.....<br />

Hee!

Ik heb een klein beetje ervaring☺
Ik heb ook PCOS en een trage schildklier.
Voor trage schildklier slik ik nu medicatie en zijn de waarden goed!

Ik heb eerst Clomid geslikt maar daar reageerde mijn lichaam niet op.
Na de Clomid ben ik begonnen met hormonen spuiten en om de 2 dagen folikelmeting.
Pas na 30 dagen begon er een follikel te groeien!!
Daarna is de follikel doorgegroeid en mocht ik ovitrelle spuiten om een eisprong op te wekken.

Ik heb nu dus vorige week een eisprong gehad en zit nu op het wachtbankje! ☺

Heyheyy,

Ah wat spannend! Ik hoop dat je een positieve zwangerschapstest krijgt binnenkort! Ik ben doorverwezen naar de internist. Ik heb eerder geen clomid gehad en ben bang om het voor niks te slikken en dat het niet gaat helpen.

Mn schildklier waarde is net op de grens, maar wil eerst dat uitsluiten. Heb jij verbetering of verschil ervaren na het gebruiken van schildklier medicatie? Momenteel dag 23 vandaag follikel meting gehad en nog niks gegroeid, alles was klein...

Liefs

Oke ja het is ook best spannend om medicatie te gebruiken omdat je niet weet wat het met je lichaam doet.. gelukkig kunnen ze heel gauw zien als jouw lichaam niet reageert op Clomid.

Ja ik merkte best wel veel verschil toen de waarden van mijn schildklier weer goed waren.
Ik was altijd al vroeg op de avond moe en had veel last van haaruitval. Sinds de medicatie niet meer zo moe en ook de haar uitval is een stuk minder geworden!

Terug
Bovenaan