follikelmeting geen groei?

Hallo,

Ik heb een vraagje. Wij zijn momenteel bezig met onze 3e IUI poging. Bij de vorige twee pogingen was er bij de follikelmeting op de 10e dag van mijn cyclus al een aardige follikel te zien, ik kon dan meteen een afspraak maken voor het spuiten van de pregnyl en de inseminatie. Nu was afgelopen donderdag (26 juli) mijn 10e dag, maar was de follikel nog veel te klein. Maandag (de 30e) moest ik terugkomen voor een nieuwe meting en de pregnyl meenemen. De follikel was wel iets gegroeid maar nog niet rijp genoeg om te kunnen spuiten. Vanochtend (1 aug- dag 17) moest ik terugkomen voor weer een nieuwe meting. Wederom pregnyl meegenomen. De follikel was slechts 1 mm gegroeid, maar nog steeds niet genoeg om te spuiten, dus moet ik vrijdag (3 aug) weer terugkomen voor een meting. Als het dan groot genoeg is zou ik kunnen spuiten en in of direct na het weekend een afspraak voor inseminatie kunnen krijgen.

Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Wat als de follikel nog steeds niet gegroeid is? Kan dat? Dat de follikel niet verder groeit?

Wie heeft hier meer ervaring mee?

alvast bedankt!

Groetjes,

Aga

Hallo Aga,

Ik had dat de afgelopen weken ook... En op dag 19 was er opeens een heel mooi eitje.
Wie weet groeit het bij jou alsnog goed door.
Ik zal voor je duimen.

Sterkte
liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan