Follikelmeting

A

Anoniem

Guest
Nou Sandy, voor mij was het ook spannend vandaag. Bij jou een fantastisch bericht, gefeliciteerd!!!!!
Moets om 13.50u bij de gyn zijn en kreeg een inwendige echo. Moest wel lachen eigenlijk. Moest op zo'n bank liggen en konden alles volgen en ze legde echt alles heel goed uit, maar komt ze daar toch met een enorme genotsknots zeg maar aan haha.
Ik denk, jeeee, moet die erin, jekkie.
Viel allemaal mee gelukkig en konden de eierstokken zien en de eitjes.
Ze waren wel klein, erg klein eigenlijk en moet donderdag terug voor nog zo'n echo om te kijken of ze gegroeid zijn. Ze denken dat ik de volgende cyclus aan de clomid moet, want ze zullen echt goed moeten gaan groeien, maar misschien valt het allemaal wel mee, we zien wel....
Deze maand krijgen we dus ook een samenlevingstest en sperma en bloedonderzoek.
Ik vind het wel spannend allemaal.
Een nadeel is wel dat ik in de zorg werk en het is zo giga druk dat ik diensten moeilijk kan ruilen, ook omdat er nu veel op vakantie zijn. Gelukkig denken mijn leidinggevenden mee. We wachten weer geduldig af.

Ha Deez,

Ja ook spannend voor jouw hoor!!! Ja wat een raar ding hé maar je voelt er echt niks van, in het begin dacht ik ook brrrrrrrr... Maar heb het nu al zo vaak gehad dat ik het normaal ga vinden, hihi!!!
Hoop dat jullie nu echt verder hier meekomen, het is jullie gegund!!!
Want het blijf een bijzonder wonder om mee te maken!!!
Kom zeker hier nog kijken om het allemaal te volgen!
Zal aan je denken hoor!!!
En duimen natuurlijk!!!
Heel veel succes!!!

Liefs Sandy

spannend DEez!! ik hoop dat alles goed gaat en dat er iets moois uitkomt voor jullie 2!!!
hopelijk groeien je follikeltjes snel anders voer je ze maar ff wat pokon..:)

veel succes he!! toi toi

liefs sweety

Terug
Bovenaan