Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Afgelopen maandag follikelmeting gehad: 1 14.8mm en 1 8.6mm. Dit na eerste ronde met letrozole 2.5mg (ivm pcos).<br />Tot aan nu geen positieve ovulatietest. Is dit niet gek? Ik mag morgen opnieuw voor controle. </p>
Hoi Mickie, nee hoor! Met Letrozol worden ze vaak wat groter.. ikzelf had gisteren eentje van 15mm en 18,5mm (cd15) en ook nog geen positieve test. Ik ga er vanuit dat ze 25mm+ worden. Morgen weer terug. Op welke cd zit jij? Ik vind wel dat er lang tussen zit als ze maandag al zo groot waren bij jou en je morgen pas weer terug mag!
Op een woensdag was mijn follikel 21 mm en op een vrijdag is 'ie vermoedelijk gesprongen. Zou dus best kunnen dat 'ie toen +/- 25 mm was, ze kunnen flink doorgoeien soms! Gewoon door blijven testen, hij kan van de een op de andere dag ineens positief worden, zo ook bij mij!