Jammer dat je weer ongesteld bent geworden, maar ja...niet teveel aan denken!! Ik slikte al ruim 3/4 jr. Clomid toen ik die folikelmeting kreeg.
De 1e keer meting was er weinig te zien, dus 2 dg. later weer terug naar het ziekenhuis, zag de gyn een beginnend eitje....vervolgens 2 dagen later weer terugkomen en toen was het ineens weer weg.....te laat dus....had ik de eisprong net gehad!!
Een maand later weer terug voor een meting en ook toen tot 2x in 1 week teruggeweest. Vervolgens had ik weer net een eisprong gehad dus snel klussen!! Werd er een beetje gek van, want ze zeggen dat je er niet teveel bij stil moet staan, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan hoor!!
Gewoon doorgegaan met de Clomid en daarna wilde de arts de Puregon aan mij geven. Ik had bedenktijd gevraagd en heb het dus nooit gebruikt. Het was wel d.m.v. een infectie die je jezelf dan iedere dag moest toedienen. Dit zag er op de infovideo niet eng uit hoor, maar je moet het toch iedere dag toedienen....en daar zag ik dus echt tegen op.
Gelukkig heb ik om die bedenktijd gevraagd, en dat is nu niet voor niets geweest!! Eindelijk zwanger...en waarschijnlijk zonder die medicijnen. Misschien zaten er nog wat medicijnen in mijn lichaam ,dat zal ik nooit weten.
Hee A3 heel veel succes verder en ik ga nu weer even op het mei 2005 forum kijken!!
Tot mails,
Angie