follikels groeien niet !!!!!

Hallo,

Ik ben nu ruim anderhalve week aan het spuiten maar m'n lichaam reageerd niet goed op de hormonen.
Bij de eerste follikel meting had ik in een eierstok vijf follikels en aan de andere kant niks. Een paar dagen later bij de tweede meting bleken ze niet gegroeid te zijn.
Ik moest toen meer gaan spuiten. Morgen moet ik weer naar het umc om te kijken hie het er nu voor staat.
Maar ik ben toch zo zenuwachtig dat er weer niks gebeurd is want wat dan!!!!!!!!
Wie heeft er ook wel eens zoiets mee gemaakt en kan me een beetje gerust stellen.
En nog wat moet je er altijd wat van voelen als die follikels groeien want ik voel er niks van.

groetjes Denise

hoi hoi,

ik heb pco en heb ook hormonen gespoten

puregon en pregnyl

ik reageerde ook niet altijd even goed op de puregon en was moeilijk te stimuleren

maar idd bij mij kwam het ook wel eens voor dat ze niet groeide of trager of na een verhoging sneller

je kan er niet altijd van op aan en leke maand reageert je lichaam weer anders

wat bij mij ook meespeelde ( weet niet of het is jouw geval ook zo is)
ik heb last van overgewicht en als je aankomt dan reageer je ook minder goed op de hormonen, Dit geld voor mij met pco dus niet gelijk tot je zelf betrekken he want ik weet je achtergrond niet

maar je nog niet te druk en wacht de 2de follikelmeting af misschien hebbenz e wel een sprintje gemaakt

wens je heel veel succes

groetjes moekje,

inmiddels 27 weken en 5 dagen zwanger

Hallo,

Nou een klein beetje goed nieuws. De follikels waren wel gegroeid maar nog lang niet voldoende nog even door spuiten dus. Maar een eierstok doet niet mee die is waarschijnlijk beschadigd bij mijn bbz. Nu mis ik al beide eileiders en werkt dus ook een eierstok niet. Dat is dus weer flink balen.
In de andere zitten 4 follikels een hele magere oost dus.Maar ja we blijven hopen 1 mooie embryo is voldoende !!!!!!

Groetjes Denise

Terug
Bovenaan