Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
slikken jullie folliumzuur??Ik denk dat ik zwanger ben(ongeveer 4 weken) en ga als ik volgende week nog niet ongesteld ben een test doen.maar weet nou niet als ik er achter kom nou nog foliumzuur moet slikken.
Ik slik foliumzuur vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil.... ik zou zo snel mogelijk beginnen. Het is vooral de eerste 10 weken belangrijk, voor zover ik weet hoef je daarna geen folium zuur meer te slikken.
Het is om te zorgen dat je baby geen open ruggetje krijgt (is niet voor 100% kan nog steeds gebeuren maar helpt er wel bij)
Ik zou vandaag nog beginnen, want het beste is het als je begint voordta je begint met zwanger worden. Ik slik Mama & Baby van Dagravit, zit ook metafolin in (schijnt goed te zijn) en extra vitamines, deze tabletten kan je je hele zwnagerschap blijven slikken, tot en met de borstvoeding.
Succes, spannend joh....