Fontanel baby

<p>Hoi,</p><p>Mijn dochter is nu 4,5 week en ik zag deze week dat haar fontanel het ene moment gewoon normaal egaal staat, gelijk met de rest van haar hoofdje, en het andere moment lijkt het meer ingedeukt te staan. Ik bedoel niet dat je de hartslag ziet, maar dat hij gewoon een tijdje meer ingedeukt lijkt dan een poosje later. Is dat normaal?</p><p>Maandag ga ik naar consultatiebureau en zal het daar ook vragen maar eerste keer dat ik het zag schrok ik ervan. </p>

Hoi,
Volgens mij normaal. Als ik kijk bij onze dochter dan is deze ook altijd wel ingedeukt. 
Wanneer deze heel bol staat en ze koorts heeft dan moet je aan de bel trekken :)
Liefs

Nee kan zeker geen kwaad. Is heel normaal. Mijn zoontje is 7 maanden en heeft dat ook nog steeds. Af en toe is t normaal, soms ingedeukt en soms beweegt t ook. Volgens mij kan dit we tot n jaar duren.

Hoi, mijn dochtertje is nu bijna 6 weken en heb ineens het idee dat de fontanel groter is geworden.. is dit normaal? Het staat verder niet bol ofzo. Of ik heb het tussen mijn oren zitten kan ook.. maar dan word ik dus gek haha

Terug
Bovenaan