Fontanel

<p>Heey! </p><p>de fontanel van mijn 9 weken oude dochtertje is altijd licht ingedeukt... hebben alle baby’s dit? </p><p> </p><p>Ze drinkt goed en heeft altijd volle </p><p>En nog een vraag.. mijn dochter huilt enorm veel en heeft extreme darm krampen .. we zijn al bij Een osteopaat geweest en een kinderarts en die zeggen dat er lichamelijk niks scheelt.. maar als ze wakker is huilt ze.. heel hysterisch en altijd..op slechte dagen wel 10 uur per dag ontroostbaar. overdag slaapt ze niet behalve in draagzak  en als we haar wegleggen huilt ze.... de 3 r’en inbrengen is hierdoor bijna onhaalbaar. </p><p>Wij hebben geen leven zo .. onze dochter niet maar wij ook niet... ik ben van plan morgen weer de huisarts te bellen.. heeft iemand ervaring met de huilpoli? </p>

Wat vervelend dat je dochter zoveel huilt. Dat is erg zwaar, weet ik uit ervaring :( ik heb verder geen ervaring met de huilpoli. Bij onze zoon was er wel een oorzaak.
Wat betreft het fontanel, bij onze zoon is deze ook altijd licht ingedeukt. Het vel staat er gewoon niet helemaal strak overheen. 

Mijn zoontje is met 5 weken ook opgenomen geweest zelfde reden, ook enorm hysterisch huilen en extreme krampjes. Hij heeft daar 5 dagen gelegen en volgens de zusters daar niets aan de hand. Alleen een pittig mannetje. Zo konden we hem weer meenemen naar huis en eenmaal thuis was er niets veranderd. 
Wij zijn ook bij een osteopaat geweest die had wel verscheidene dingen bij hem gevonden en behandeld. Het heeft bij ons wel wat geholpen maar nog steeds veel huilen. Inmiddels zijn we over gestapt op andere voeding en daarmee lijken de krampjes wat verminderd. Maar nog steeds hazeslaapjes overdag en huilen wanneer hij wakker is. Hij is inmiddels 14 weken en het is echt zwaar. De nachten gaan de laatste tijd iets beter gelukkig. 
Ik kan je helaas niet helpen wat betreft de huilpoli. Het heeft ons niet geholpen maar ik hoor ook wel positieve verhalen. 
Ik wil je veel sterkte wensen en hopelijk gaat het snel beter met onze kleintjes.. 

Terug
Bovenaan