fontanel

Bij mijn dochter van 7 maanden is haar fontanel nog best wel open.
Je ziet op haar hoofdje echt nog een deukje duidelijk zitten.
Op het cb maken ze me bang met de eventuele gevolgen maar ze doen er helemaal niks aan.
Ze willen het over 2 maanden nog eens bekijken.
Maar omdat ze me eerst bang maken en er vervolgens niks mee doen weet ik het nu ook allemaal niet meer.
Ik maak me er erg druk over.
Zijn er ouders die dit ook bij hun kinderen hebben gehad en wat word en dan aan gedaan.
Ik heb eigenlijk geen vertrouwen in het cb.
Alvast bedankt.
Een bezorgde moeder.
 
logisch dat je bezorgd bent,kun je niet doorverwezen worden door de ha??
al is het maar om gerust gesteld te worden en mischien weet hij ook meer.
ik heb het een keer meegemaakt in mij werk en dat viel allemaal erg mee,en wat betreft het cb....wij zeggen niet voor niets het CONSTERNATIE bureau.
wat kunnen die ouders ongerust maken zeg! maar idd. het gaat wel om je kind.
gr. en succes van een babyjuffie
 
Mijn zoontje van 8 1/2 maand heeft ook nog een open fontanel, maar ik dacht ergens te hebben gelezen dat die pas in het tweede jaar sluit, omdat de hersenen nog meer groeien. Ik ben benieuwd of dit ook zo is. Wat heeft de huisarts gezegd?
 
Dat heb ik ook gelezen hoor vlgns mij is die met 2 jaar helemaal gesloten.Ik zou gewoon even langs je huisarts gaan en het van hem horen.Ik snap soms echt niet waarom die figuren op zo'n Cb het nodig vinden om ouders zo bang te maken.Mijn zoontje is bijna 6 maanden en tot nu toe heb ik geen gezeur gehad maar volgende week moet ik weer ik ben benieuwd of er dan iets gaat komen.Veel succes.
 
Terug
Bovenaan