fontanel

Kevin duwde net erg hard met z'n vinger op de fontanel van Jim, schrik me rot!

Weet iemand of dat kwaad kan? Niet dat Jim er last van heeft, die geeft geen kik...

Groetjes Sandra (jim 19-12)

Geen idee   - klinkt niet fijn! Maar aan de andere kant kunnen baby's soms meer hebben dan we zouden denken! Hoe is het afgelopen trouwens?

Groetjes Edith

Goed, Jim heeft nergens last van gehad. Hij is gewoon een vrolijk manneke. Heel anders dan Kevin toen was. Wat je dan al verschil van karakter kunt zien. Kevin huilde als baby al om alles, dat kan ie nu nog goed als hij moe is.
Ook al doet Kevin nog zo wild met Jim, hij geeft er helemaal niets om.

Gelukkig maar!   Inderdaad mooi om te zien dat ze nu al een eigen karaktertje ontwikkelen, ik kan niet vergelijken met broertjes of zusjes (hij is onze eerste), maar hij begint duidelijk pit te krijgen nu! Er komt af en toe een lawaai uit zeg!!

Groetjes Edith

De fontanel is wel kwetsbaar, maar kan wel iets hebben hoor!! Marijn (5 maanden) zijn fontanel sluit zich (te) snel en de cb-arts en de huisarts duwen dan best wel hard op het hoofdje en de fontanel om te dit bij hem te onderzoeken. Ik denk dus niet dat het echt kwaad kan als je zoontje er met z'n vinger een keer in prikt!
Succes met je kids!
Patricia

Terug
Bovenaan