fontanel

Kevin duwde net erg hard met z'n vinger op de fontanel van Jim, schrik me rot!

Weet iemand of dat kwaad kan? Niet dat Jim er last van heeft, die geeft geen kik...

Groetjes Sandra (jim 19-12)

Ha San!

Volgens mij kan het geen kwaad hoor. Anne heeft een erg groot fontanel (groter dan normaal) en ik heb per ongeluk een keer haar te hoog boven de commode getild en toen stootte ze gigantisch haar hoofdje, natuurlijk precies bij haar fontanel. Maar er moeten wel hele gekke dingen gebeuren wil die kapot gaan. Het kan echt wel tegen een stootje en je moet wel heel erg raar doen wil je erdoor kunnen prikken.
Als je kindje normaal reageert op de omgeving is er niks aan de hand.Ik snap wel dat je geschrokken bent.

Groetjes,
Natasja
en
Anne (29 november)

Ja dat is schrikkken zeg, ben was in het begin te voorzichtig en zei direct tegen het bezoek: "voorzichtig" als ze naar mijn idee te hard over het hoofdje aaiden.
Maar weet je: vroeger (okay nu klink ik als een oud wijf) was de fontanel hot item en mocht je nauwlijks aan het hoofd van een baby komen. Dat was echt overdreven bezorgdheid vroeger. De fontanel kan best wat hebben.
Maar in je consultatieboekje zit toch een telefoonnummer wat je altijd ook in het weekend en avonduren kan bellen?
Ik heb ze ook wel es gebeld ookal is het alleen maar voor je eigen geruststelling

Terug
Bovenaan