Fopspeen vraag...

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Mijn dochtertje heeft nooit op een fopspeen gezogen.
Nu wil ze hem wel maar om op te kauwen, dit vind ik prima want haar tandjes komen door en ze heeft er echt last van.
Alleen, ze stopt dat hele ding in haar mond!!!!! Weet iemand welke fopspeen er een groot schild heeft? De bijtring vindt ze dus niet fijn, dat gummi gevoel is blijikbaar prettiger.

Volgens mij heeft de speen van difrax een vrij breed schild.
Succes
Sil

Mijn meisje heeft difax spenen en ze zijn inderdaad vrij breed. Ik heb nog niet gezien dat ze ze helemaal in haar mond doet. Wel gedeeltelijk.

gr,
Sabine

volgens mij ook idd de difrax spenen, wij hebben de bibi, maar die kunnen ze wel helemaal in de mond krijgen.

groetjes susanne

Hoi Hoi,

Ik herken je verhaal mijn dochtertje bijt ook veel op de fopspeen nu de tandjes doorkomen,maar ik heb nu ook n bijtring van difrax waar ook zachte delen aanzitten zoals n fospeen,gekocht bij de Da\,mischien is dat n idee om uit te proberen,anders heb je kans dat ze ook op de spenen van de flessen gaat bijten

succes,groetjes ramona

Ik zal eens gaan kijken naar de bijtring van Difrax.
Bang voor bijten op de flessespenen hoef ik niet te zijn, ze drinkt namelijk niet uit de fles (nooit gedaan ook....)

Dan maar hopen dat ze je borst niet als bijtring gaat gebruiken..

Hihi, nee niet te hopen. Ach ze krijgt nog maar 1 keer BV van mij op de dag. 's Avonds voor ze gaat slapen maar dat is binnenkort ook afgelopen. Snik snik, zie ik toch wel als een afscheid hoor. Je kleine hummeltje wordt toch wel erg snel groot!!

Terug
Bovenaan