Fopspeen

Onze zoon van 10mnd gebruikt tot nu toe fopspenen van Nuk (dental). Sinds hij tandjes krijgt knaagt hij op het mondstuk van de speen. Af en toe stopt hij alleen de speen zo ver in zijn mond dat ik het nu een beetje eng begin te vinden. Ik ben nu op zoek naar een speen met een groter mondstuk maar dat valt nog niet mee... hebben jullie tips? Het makkelijkste zou natuurlijk zijn om te stoppen met de speen maar dat is voor nu geen optie. Alvast bedankt!

Ik heb zelf goldie/natursutten. Dit is een speen gemaakt van een soort hippie boom rubber ? ziet er niet uit maar mijn dochter doet precies hetzelfde en schuurt ook vaak met haar gezicht op het matras. Deze speen is volledig van dat rubber dus is zacht en zonder hard schild. Buigt ook volledig mee ?? ideaal voor de kleine lomperikken. Ook kan ze haar tanden niet beschadigen met al het knauwen ?? lelijk? JA! Functioneel?! Jazeker! De goldies zijn een goedkopere versie van natursutten maar er is serieus geen verschil ? 

Dank voor je antwoord. Had die spenen ook gezien op internet. Ziet er niet uit maar goed... Safety first! Heb al een paar keer zijn speen uit zijn mond moeten vissen... Zijn ze alleen online verkrijgbaar? 

Terug
Bovenaan