Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
hallo, mijn zoontje (nu drie maanden) wil overdag niet gaan slapen zonder speen. En als hij eenmaal slaapt met speen en de speen valt eruit is het huilen. Dit gaat zo de hele tijd door. Wie heeft er een tip?
mijn dochter heeft een knuffeltje aan haar speen hangen en dan lukt het haar om de speen zelf weer te vinden in bed. We leggen ook wel meer spenen in haar bed.
je kan proberen een moddoekje door het gaatje van de speen te wurmen en dan blijft ie op zn plaats. zo deden ze dat in het zh ook, heel handig. intussen heeft mijn kleine meid haar duim ontdekt en kan niet meer zonder... nog handiger. succes ermee!
liefs van SOPHIE
mama van quinty 04-10-2004 en naima 24-11-2007, 32 wkn 1530 gram, was 19-01-2007 uitgerekend
hallo
ik doe het bij mijn zoontje rene 4 maanden de fop in de mond en aan beide kanten een knuffel in de hand en die drukt hij dan zelf tegen zijn speen aan