fopspeen

hmimes

New member
Mijn kleine Ayoub die is soms zo ongeduldig als hij moe is om de speen te pakken . Beweegt met zijn mondje en hoofdje heen en weer wordt hier verdrtietig van . Of mond te wijdt open ik moet er soms om lachen maar vindt het ook zielig . Ook laat hij die tig keer vallen in de nacht en huilt erom . Hebben jullie een tip ?
 
ik breek even in van het maart 2011 forum.
bij mijn dochter duurde het 1,5 maand tot ze hem in kon houden.
je kunt er zo;n doekje voor kopen. of een knuffeldoekje tegenaan leggen. een die wel luchtdoorlatend is. wij rolde altijd een spuugdoekje op en haalde die door de ring. waardoor de speen zwaarder word en moeilijker uit te spugen
 
In het begin kon kaay de bibi speen niet vast houden en wel een difrax speen. Dan met een symetrishe speen. Die voor 0 tot 2 maanden.
Inmiddels kan hij ze allebei vast houden.
 
is een spuugdoekje niet zielig voor pasgeboren babys is toch zwaar . Die van mij heeft liever de bibi van love mama ipv de difrax als die hem eenmaal heeft vastgepakt .
 
Is niet zielig hoor. Door het spuugdoekje wordt het zwaarder en moeilijker om em kwijt te raken (zeggen ze) Logan spuugt alsnog zijn speen zo uit maar goed.
Is zieliger als ze steeds moeten huilen omdat ze de speen kwijt zijn toch?
 
Terug
Bovenaan