Forse rugpijn vlak voor NOD

<p>Dag allen,</p><p>Mijn NOD is ergens komende week (weet niet precies op de dag af want dit is pas mijn 3e cyclus na stoppen met de pil en ik ben nog niet helemaal regelmatig). Ik heb mijn ovulatie zo'n 9-12 dagen geleden gehad (geen ovulatietesten nog gedaan dus ik weet niet exact wanneer. Weet wel bijna zeker dat die geweest is gezien symptomen). 6 dagen geleden had ik flinke krampen zo'n 10 min (innesteling?!) en sinds 4 dagen heb ik echt enorme last van mijn onderrug: precies de pijn die ik altijd heb op de 1e 2 dagen van mijn menstruatie. Ben niet door mijn rug gegaan of heb geen andere gekke dingen gedaan waardoor ik rugklachten kan krijgen, het lijkt echt hormonaal te zijn. </p><p> </p><p>Heeft iemand dit ook gehad vlak voor NOD? Zo ja, wat betekende dit bij jullie? Ik weet dat een test alleen uitkomst biedt, maar daar is het m.i. nu nog te vroeg voor.</p>
 
Elsiejoy bedankt voor je reactie! Ik durf nog niet goed te testen omdat ik bang ben voor teleurstelling of onzekerheid. Daarom wacht ik een beetje tot de uiterste NOD. Ik heb nog nooit een week of 1.5 week voor menstruatie zoveel (hormonale) rugklachten gehad dus dat zou ik raar vinden.. 
 
Zijn er nog meer vrouwen met flinke rugklachten in het prille begin?
 
 
Hallo Mientjeee!
Wat spannend zeg! Normaal heb je wel rugpijn bij de menstruatie?
ik heb sinds ik gestopt ben met de pil regelmatig rugpijn, maar ik kan er nog niet echt iets van maken. Het is me bij menstruatie nog nooit zo opgevallen, maar met mijn laatste 2x eisprong had ik het wel in mijn onderrug heel erg en afgelopen week ook een paar dagen, maar dan iets hoger (midden rug ter hoogte van mijn ribben). Nu weer mijn onderrug. Vandaag dag 25 NOD als ik naar mijn eisprong kijk op dag 10. Is dus niet echt iets uit op te maken ?
Weet niet of nu je innesteling zou kunnen zijn en dat dat er iets mee te maken kan hebben? Wanneer ga je testen?
 
[quote quote=10134310]Hallo Mientjeee! Wat spannend zeg! Normaal heb je wel rugpijn bij de menstruatie? ik heb sinds ik gestopt ben met de pil regelmatig rugpijn, maar ik kan er nog niet echt iets van maken. Het is me bij menstruatie nog nooit zo opgevallen, maar met mijn laatste 2x eisprong had ik het wel in mijn onderrug heel erg en afgelopen week ook een paar dagen, maar dan iets hoger (midden rug ter hoogte van mijn ribben). Nu weer mijn onderrug. Vandaag dag 25 NOD als ik naar mijn eisprong kijk op dag 10. Is dus niet echt iets uit op te maken Weet niet of nu je innesteling zou kunnen zijn en dat dat er iets mee te maken kan hebben? Wanneer ga je testen?[/quote]
Normaal heb ik op dag 1 en 2 van mijn menstruatie flinke rugklachten. Dit begint vaak pas een paar uur nadat ik ben begonnen met menstrueren, ik voel mijn menstruatie nooit aankomen van tevoren (in de zin van buik- of rugpijn, hoofdpijn o.i.d.) Dus het is vaag allemaal! Moet zeggen dat de klachten nu al wel iets minder zijn.
Ik denk dat ik (als ik dan nog niet ongesteld ben) a.s. woensdag ga testen. wanneer ga jij testen? Vaag zijn al die symptomen steeds he, pff... Welke ronde zit je nu?
 
Wij zitten in ronde 2 nu en jij? twijfel nog over wanneer ik ga testen. Morgen of donderdag. Denk dat ik tot donderdag wacht, maar wil t zo graag weten haha. 
Ja echt vaag allemaal. De eerste twee maanden na stoppen met pil viel me ook alles ineens op en was ik er erg mee bezig. Ovulatie testen, bmm en slijm voelen en bijhouden, alles op internet opzoeken. Bij alles dacht ik; dit zou wel eens een teken kunnen zijn. Nu heb ik het meer los kunnen laten gelukkig! Maar als je dan nog geen menstruatie hebt op NOD dan beginnen die testen je toch wel te roepen, haha! Ben benieuwd! Hoor graag van je!
 
Minty Spannend hoor, ook nog maar net begonnen. Dit is mijn 3e cyclus, maar eigenlijk de 1e cyclus die ik echt "tel". Mijn lichaam was echt van slag na het stoppen met de pil en ik had na 95 dagen pas mijn 1e menstruatie weer, vreselijk. 2e cyclus was daarna gelukkig weer 31 dagen. Eerst heb ik even gewacht of het weer normaal werd (was zó gestrest van de 1e cyclus dat ik eerst dacht: oké laat mijn lichaam eerst maar weer even normaal worden haha). Maar zoals ik nu beetje inschat (adhv ovulatiesymptomen) deze ook weer ongeveer 30-33 dagen. Dus we gaan het zien deze week....
Spannend ook voor jou!! Ik hoor ook graag van je hoe het is gegaan deze week :)
 
 
Woooaah dat is lang ? wat vervelend zeg! Gelukkig nu weer rond de 30 dagen dan! 
Ik had vanochtend menstruatie krampen dus balen natuurlijk. Maar is nu weg, had net een beetje spotting, nog nooit eerder gehad. Ben benieuwd of een menstruatie volgt of niet ? zou nu toch wel graag testen!
 
Terug
Bovenaan