Forte 1 Kruitvat

<p>Hi,</p><p>Onze jongen is nu 1 maand oud. Krijgt elke 3 uur flesje van 90cc. Voldoende volgens CB icm zijn lengte/gewicht (56cm, 4600gram). Om snachts een x wat langer te slapen hebben we 120 cc geprobeerd maar helaas trapt meneer daar niet in!! Laatste week komt hij snachts echter om de 2.5 uur soms en is vanaf 2 uur slaap wat onrustig. Op aanraden van CB ga ik Forte 1 proberen, Kruitvat merk aangezien hij deze voeding krijgt. </p><p>Hoe kan ik dit het beste opbouwen? Gewoon 2 schepjes normaal, 1 Forte op 90 ml water? Is dit altijd extra of zal hij na wenning helemaal forte krijgen op den duur?</p><p>Zijn er mensen met ervaring? Hoor het graag!! :)</p>
 
Blijkbaar heeft je kindje nog behoefte aan vaker kleinere hoeveelheden voeding. Als er nog geen 120ml ik gaat, zou ik niet aan de gang gaan met Forte. Dat lijkt me extra zwaar op de maag liggen. Je kindje is pas 4 weken oud, het is logisch dat ie nog om de paar uur honger heeft. Het wordt echt vanzelf beter!
 
Mijn vier weken oude dochter krijgt BV en slaapt sommige nachten perfect 3 uur (ruim 4 uur tussen voedingen), andere nachten zit er hooguit 1,5 uur tussen. Denk dat de kleintjes gewoon nog erg moeten wennen..
 
Terug
Bovenaan