Forum dag Ballorig

Hoi meiden,

Ik had nog eens een datumprikker erin gegooid. En de meeste stemmen zijn gevallen op zaterdag 27 maart!
We zouden dan naar Ballorig in Rotterdam gaan. Wie gaan er daadwerkelijk ook mee??

Liefs Irene

Wij gaan helaas niet mee,
rotterdam is voor ons voor effe 2 uurtjes te ver en die dag is ook de laatste za van de maand en gaan we altijd met alle broers en zussen en aanhang en kids bij mn schoonmoeder eten.
Daar ist altijd heel druk en dubbel op zou teveel worden voor Daniel, is ie s'avonds helemaal hyper.
Iedereen veel plezier toegewenst en ben zeker nieuwsgierig hoe jullie het gaan vinden/straks hebben gehad.

Liefs Marina

Hoi Irene,
ik zet de 27e in de agenda, het is wel een eindje rijden, maar we plannen nog wel een bezoekje aan mijn ouders er aan vast. Is het goed als mijn man en oudste ook meekomen?

Groetjes danielle

Hoi hoi,

Wat leuk dat er al gegadigden zijn!
@Danielle, ik vind het geen probleem hoor. Als hij denkt het vol te houden met al deze kakelende kippen hahahaha

@ Do, je komt er niet onderuit hoor! ;)

Welke ballorig is het? Ik zag dat er 2 waren.

Mijn man denkt het wel vol te houden, hij zegt dat er in elk kippenhok een haan hoort te zitten hahaha.

Groetjes Danielle

Hahahaha dan komt het helemaal goed. Zetten we hem in het midden van de kring met alle kinders om hem heen, mag hij die vermaken, kunnen we lekker beppen hahahahahahaha

Terug
Bovenaan