forum doet zo raar....

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden.

Hebben jullie ook problemen met dit forum of ligt het aan mijn computter??
Hij doet echt niet wat ik wil en kan ooit helemaal niet reageren op berichten.
Raar hoor!!!
Hopelijk wordt dit snel verholpen,heb al bijna de computter uit de raam gegooid. haha

Liefs Mikkie

he mikkie,

je bent niet de enige hoor. Sinds gisteren is het een drama met dit forum. Inloggen, stukjes lezen en reageren....het wil allemaal niet. Heb je net een lap tekst geschreven (als je er abij komt), plaats ie hem niet. Ik kopieer mijn stukje nu voor ik hem plaats, dan hoef je niet opnieuw te typen.

Zucht.

Hoop dat het snel opgelost is, want is wel heel a-relaxt.

groetjes,
Mienetje

Gelukkig, ligt dus niet aan mijn computer. Ik klik nu overal gewoon snel tig keer  met de muis (op login klikklikklikklikklik, op reageer klkikklikklikklikklik etc) en dan pakt hij hem wel. wat een gezeik als je gewoon lekker wil babbelen, zeg
xxxx

Gelukkig, ligt dus niet aan mijn computer. Ik klik nu overal gewoon snel tig keer  met de muis (op login klikklikklikklikklik, op reageer klkikklikklikklikklik etc) en dan pakt hij hem wel. wat een gezeik als je gewoon lekker wil babbelen, zeg
xxxx

Hallo,

Ik heb gisteren een mail naar de site beheerder gestuurd. Ik hoop dat het dan snel is opgelost. Want dit is enrom grrrrrrrrrrrrrrrrr ..... rrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!

Groetjes nathalie

Hoi hoi,

Het is nog steeds kl##te met het forum niet te geloven
10000 keer proberen voordat je wat kan doen heel irri.

Hoop dat het snel over is.

Gr Ronda

Terug
Bovenaan