Forum is weer lekker bezig.. maar goed, hoe gaat het met alle zwangeren?

Hoi meiden

Ik zie dat er een hoop topics verwijderd zijn om de een of andere vreemde reden. Dus, tijd om maar weer een nieuwe te openen!

Hoe gaat het met alle zwangeren onder ons? Hopelijk zitten bij jullie allemaal de baby's nog lekker warm en veilig in de buik!
En hoe voelen jullie je verder? Valt de zwangerschap een beetje te combineren met je dreumes?

Groetjes, 10e

Hey,

Wat leuk dat je een nieuwe topic geopend hebt om te vragen hoe het met ons gaat.
Ik ben nu 7 weken zwanger en dinsdagmiddag om kwart voor 2 hebben we de eerste echo spannend!
Als we de echo gehad hebben zet ik hier een nieuwe topic neer hoe mijn echo is gegaan.
Dan kunnen ze ook precies zien hoelang ik zwanger ben en kunnen ze het hartje zien kloppen.
Ik ben behoorlijk misselijk s'nachts en s'ochtends.
En pijn in mijn borsten en voorderest voel ik me prima.
Onze dreumes is erg druk en vraagt heel veel aandacht ha ha.
Hebben jullie ook zo'n drukke dreumes.?
Als we nu zeggen"Baby in mama haar buik" snapt ze het nog niet maar dat is logisch..ze is nog maar een dreumes.
Als de echo dinsdag goed is gaan we het ook aan iedereen vertellen.
Onze ouders,broers,zussen weten het al..maar dinsdagmiddag na de echo schreeuwen we ons geluk van de daken.
Dinsdag einde van de middag kunnen jullie hier lezen hoe de echo is gegaan.

Groetjes,

Gelukkige zwangere mama en papa en onze dreumes Silvy

Hoi,

ik ben nu 27 weken zwanger. Ik vind het heel zwaar, alle kwaaltjes zoals vermoeidheid komen veel eerder. Ik heb veel meer last van harde buiken en pijn overal vooral mijn rug. Maar ook dingen als zwangerschaps-emo-gedoe en nesteldrang (die sloeg vorige week in als een bom).
Het is moeizaam te combineren met de zorg voor Thomas, die draag ik dan ook zoveel mogelijk over aan Marten. Thomas moet beweging en drukte om zich heen hebben, bezigheid enz. Dat is hij gewend van de creche en 's weekends is dat thuis ook wel zo. Ik ben na 2,5 dag werken zo moe dat ik liever de hele dag op de bank tv kijk maar dat is met hem echt geen optie. Dus middagslaapjes tegelijk met Thomas, 's morgens een wandeling, 's middags een fietstochtje en tussendoor veel rommelen in huis.
Maar nu komt me dat wel goed uit. Vorige week sloeg de nesteldrang in als een bom. Sinds donderdag ben ik allerlei idiote schoonmaakklusjes die al maanden liggen te wachten aan het doen. Er moest toch een belletje zijn gaan rinkelen toen ik een week daarvoor in eens de ramen ging lappen. Maar goed, heel de bovenverdieping incl. de laadjes van de comode enz. is gesopt, de keukenkastjes zijn gesopt enz. Hoe kwam ik erop? Ik erger me aan elk klusje wat in de afgelopen jaren is blijven liggen. En ik heb nog een hele waslijst voor a.s. donderdag...wat Thomas dan ondertussen moet doen? Spelen in zijn eigen kamer want die is dan wel klaar...

Hey,

Met mij ook alles prima. Ik vind het nog prima te doen. Het wisselt ook met de klachten bij mij. Soms ben ik een hele dag niet lekker en heb giga last van mijn borsten en dat kan ook zo ineens weer een paar dagen veel minder zijn. Ik moet wel op tijd eten en om mijn rust denken, maar voor de rest is het goed te doen. Heb trouwens wel veel last van mijn darmen. Veel lucht en opgeblazen gevoel. Dat doet soms ook echt pijn. Niks aan dus.

Volgend week vrijdag 1 oktober mogen wij voor een echo. Ik ben zo benieuwd maar ook wel weer een beetje bang want stel je voor dat het toch niet goed is. ik probeer die gedachten maar zoveel mogelijk voor me uit te schuiven... we weten het toch niet!

xxx

Hey,

Met mij ook alles prima. Ik vind het nog prima te doen. Het wisselt ook met de klachten bij mij. Soms ben ik een hele dag niet lekker en heb giga last van mijn borsten en dat kan ook zo ineens weer een paar dagen veel minder zijn. Ik moet wel op tijd eten en om mijn rust denken, maar voor de rest is het goed te doen. Heb trouwens wel veel last van mijn darmen. Veel lucht en opgeblazen gevoel. Dat doet soms ook echt pijn. Niks aan dus.

Volgend week vrijdag 1 oktober mogen wij voor een echo. Ik ben zo benieuwd maar ook wel weer een beetje bang want stel je voor dat het toch niet goed is. ik probeer die gedachten maar zoveel mogelijk voor me uit te schuiven... we weten het toch niet!

xxx

Terug
Bovenaan