forum problemen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Hebben jullie ook vaak problemen om op het forum te komen??
er staat 9 vd 10 keer refresh uw browser.
Erug vervelend voor zo'n verslaafde als ik.

ik hoor het wel liefs niempie

Hoi Niempie,

Ik krijg dat berichtje ook regelmatig. Bij mij wil het dan wel eens helpen om op de knop: vernieuwen te drukken. Dat is dat blaadje met die groene pijltjes boven in de balk van je scherm.

Misschien dat het jou zo ook lukt.

Groetjes Marianne

Hoi marianne,

Probeer ik ook altijd zo maar werkt meestal niet.
Maar ik weet in ieder geval dat het niet aan onze pc ligt.
Bedankt voor je reactie.

liefs niempie

Hoi,

Inderdaad, ik heb daar ook vaak problemen mee!!

Wanneer je een berichtje getypt hebt, kun je het beste voor de zekerheid dat berichtje kopieren. Zodra er wat fout gaat, kun je het refresh-en en dan weer het berichtje plakken. Zodat je hethele verhaal niet nogeens hoeft te typen.

groetjes

hoi,

denk dat we daar allemaal last van hebben.
want ook ik heb het regelmatig

gr.debra

Jaaaaaaaaaaa, zelfs nu ik even hierop wil reageren word ik er weer uit geknikkerd. Heel soms werkt inderdaad het 'vernieuwen' maar meestal niet. Ik sluit soms internet even helemaal af en dan weer opnieuw opstarten, dit help vaak wel al is het wel een gedoe. Ik moet zeggen dat ik het ook alleen met deze site heb, we bezoeken hem gewoon te vaak, het wordt te druk hihihi!!!!!

Liefs, Ank

Hoi Niempie,
Nog bedankt voor je reactie,dat vind ik erg leuk zo"n berichtje terug.
Maar effe terug op je vraag,ik heb daar ook erg veel last van,eergister kon ik ook geen reacties terug sturen,erg irritant!!!
En ja misschien is het ook wel zoals Ank zegt,dat het dan gewoon erg druk is.Maar je daar kunnen we niks tegen doen,want het is hier gewoon erg gezellig.
XXX Phoebe

Terug
Bovenaan