Forum(Tessen)meeting in Amersfoort (veel foto's)

Hehe, wat was het gezellig met alle peuters, kleuters, kleine baby Nina en de mama's vanochtend in Amersfoort!

Omdat foto's meer zeggen dan een verslag: hierbij de eerste foto's van vanochtend, maar dat worden er vast nog veel meer (inclusief Tessenfoto natuurlijk!)

Ja, halloooo..... hier zijn we....... ssstttt

KIEKEBOE!!!

Nóg een keer kiekeboe!

Hoezo stralende toet? Tess van Sandra

Ahhhhh, lief! Wat deed ze het goed en wat is ze goedlachs... Nina en Marieke

Jajaja, ik ga zo de ballenbak in, even relaxed blijven. Evi van Daan

Komt goed, even sturen...... Sophie

Hee, nog een Tess (van Nanda): even een break!

En nog een Tess.... even wennen hoor dicht bij mama

Even glijden......... Sophie

Sophie en Elise in de draaimolen

Wat doe jij daar bij mijn mama, baby?

Ik heb er nog meer hahaha, maar sla deze even op. De rest zet ik er zo onder....

Gevallen? Even checken waar het pijn zou kunnen doen... en snel weer verder. Jente en Fennie

Gijs en Lidia in de draaimolen

Hey, ga eens aan de kant, ik kom eraan! Lydia houdt niet van mama's onder aan de glijbaan...

Gijs in de ballenbak

Saskia, Nina, Marieke en Thomas..... en Elise wil dat mama nú haar drinkbeker aanpakt!

He mam, leuk hier hoor: er liggen   gewoon koeken en pakjes drinken op tafel die je kunt drinken eten hahaha. (Esther, nog bedankt voor de Roosvicee, die ging erin als koek)

Fabio, even een momentje voor mezelf....

Dames, als er foto's bijstaan die je liever niet op internet terugziet, laat het me even weten, dan haal ik ze eraf!

Groetjes
Susan

Leuk! Ik ben niet echt aan foto's toegekomen eigenlijk, dus zou je mij de 2 foto's van Lydia willen mailen op riannetieben@hetnet.nl ? Kan ik Hans direct zijn as schoonzoon laten keuren  Gijs was zo ontzettend lief tegen Lydia! Heeft ie vast van zijn mama... Jammer dat jullie snel weer weg moesten, ik hda graag nog wat langer met je gekletst.
Groetjes, Rianne en Lydia

ik vondt het ook erg gezellig ...voor herhaling vatbaar wat mij betreft.

ook van mij veel foto's

Tess in de ballenbak

Tess met gijs in het huisje

Tess met thomas in de ballenbak

Tess (van Kitty) is geconcentreerd bezig

Thomas in actie

Tess,Tess en Tess

Thomas aan de lunch

Kleine nina

Tess (van kitty) aan de wandel

Even verder laden er komen er zo nog een paar

Oh wat een leuke foto's zeg! Het was erg gezellig! Vond het ook heel leuk om andere mama's te ontmoeten die ik nog niet had gezien.Ik had zelf geen foto's gemaakt. Ben benieuwd naar de andere haha
Liefs Esther

Terug
Bovenaan